Merkelig
- Taster med appen -
Ja, jeg har meldt det inn. Vi vil jo at listen skal være riktig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig
- Taster med appen -
Oooh! Jeg har snart 5400!!
- Taster med appen -
Aha! Det forklarer jo en hel del. Men fortsatt ikke at anonym med over 180 innlegg ligger bak en som har 152 på listen.
Tihi har vært på donkeyboy konsert og spist pizza etterpå ♡♡Men FruJohnsen, nå kom du for sent for meg og. Må legge meg nå.
Nei, det er det ingen logisk forklaring på, og derfor ønsker jeg at noen fra admin svarer på det. Kommer det ikke svar på kommentaren din i løpet av morgendagen dytter jeg det lenger opp,
Tihi har vært på donkeyboy konsert og spist pizza etterpå ♡♡
- Taster med appen -
Om du ser bort ifra at vi parkerte bilen i et parkeringshus som stengte 30 min etter vi skulle hente den.. Det er bot på 850 kr for å hente ut bilen i stengt phusHøres ut som en fin kveld!![]()
Om du ser bort ifra at vi parkerte bilen i et parkeringshus som stengte 30 min etter vi skulle hente den.. Det er bot på 850 kr for å hente ut bilen i stengt phus
- Taster med appen -
Man bare vet det blir en lang dag når man kommer på kontoret, og må på do... Vel, MÅ ikke enda, men kjenner at om ikke så lenge...
Går nå jeg, så drøyer jeg til halv tolv, rett før lunsj, med testen.
Ja, jeg må jo det når den skal tas mellom 11 og 15, og jeg jobber 8 til 16.
Men tar med meg og går på do. Går fint det.