**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå flippet appen litt.. funnet ikke innlegg jeg liker og kommenterer. Er ikke bare bare å være bv app må vite!

- Taster med appen -

Men FruJohnsen, nå kom du for sent for meg og. Må legge meg nå.

God natt!!! :)

Oooh! Jeg har snart 5400!!

- Taster med appen -

Aha! Det forklarer jo en hel del. Men fortsatt ikke at anonym med over 180 innlegg ligger bak en som har 152 på listen.

Nei, det er det ingen logisk forklaring på, og derfor ønsker jeg at noen fra admin svarer på det. Kommer det ikke svar på kommentaren din i løpet av morgendagen dytter jeg det lenger opp,

Men nå er det natta her

Snakkes en annen gang.

Nei, det er det ingen logisk forklaring på, og derfor ønsker jeg at noen fra admin svarer på det. Kommer det ikke svar på kommentaren din i løpet av morgendagen dytter jeg det lenger opp,

Ja, det må vi få svar på. Skal også sjekke om anonym ligger på listen i morgen.

Natta damer! Sov godt!

- Taster med appen -

Høres ut som en fin kveld! :D
Om du ser bort ifra at vi parkerte bilen i et parkeringshus som stengte 30 min etter vi skulle hente den.. Det er bot på 850 kr for å hente ut bilen i stengt phus

- Taster med appen -

Om du ser bort ifra at vi parkerte bilen i et parkeringshus som stengte 30 min etter vi skulle hente den.. Det er bot på 850 kr for å hente ut bilen i stengt phus

- Taster med appen -

Så utrolig kjedelig penge det der..

Sent from my iPad using BV Forum

Man bare vet det blir en lang dag når man kommer på kontoret, og må på do... Vel, MÅ ikke enda, men kjenner at om ikke så lenge...

Går nå jeg, så drøyer jeg til halv tolv, rett før lunsj, med testen.

Ja, jeg må jo det når den skal tas mellom 11 og 15, og jeg jobber 8 til 16.

Men tar med meg og går på do. Går fint det.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp