Regner med det skjer elektronisk.
Men tydelig at det ikke blir riktig
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med det skjer elektronisk.
Masse slim.....Er det nå vi skal begynne å gjette på hvorfor?
D klare du lett me gjengen innpå her![]()
TydeligvisMen tydelig at det ikke blir riktig
Du har klart 200 å duIngen tvil om det nei, jeg klarer glatt hundre på en kveld, jeg har da tatt 150 også på en kveld i oktober.
Ikke en eneste fridag (som i helg eller noe) før om 18 dager?Gler mæ t om 18 daga,da har æ 1 dag fri![]()
Ingen tvil om det nei, jeg klarer glatt hundre på en kveld, jeg har da tatt 150 også på en kveld i oktober.
Å gler mæ t neste lønning, for æ har masse overtid![]()
Jobbe egentlig kun hver 3 helg,men har tatt på mæ ekstra pga overtidIkke en eneste fridag (som i helg eller noe) før om 18 dager?
Veldig glad for jobb med fri i helgene, altså!
Dersom jeg klarer 100 vil jeg hvertfall komme på listen?
Men tydelig at det ikke blir riktig
D e vældi kjektOvertidslønn er kjekt![]()

Du har klart 200 å du![]()
Du e flinkHar vel det.... jeg kan skravle...

Ka ska dokk ha t kveldsmat da,damer?![]()
D e vældi kjekt![]()
Heldig du som har fri i hælgan jaJeg jobber bare overtid sånn i januar-februar-mars, men da jobber jeg en del timer ekstra. Dvs, cs 12 timer overtid i uka fra nyttår til... jeg tror jeg var ferdig i slutten av februar i år, men det kan vel dra ut noen dager innimellom til et stykke uti mars.
ÅRSOPPGJØR.
Men selv da har jeg fri i helgene altså, jeg bare sitter til klokka 8 på kvelden 4 dager i uka (og er på plass på kontoret før åtte på morgenkvisten, så det blir lange dager) Men det er egentlig ganske koselig, utenom at jeg ikke ser ungene mine annet enn den timen på morgenkvisten hvor vi gjør oss klare til å dra, og det liker hverken jeg eller de så godt, så de blir veldig lykkelige når jeg sier "i dag kommer mamma hjem til middag!" i den perioden. Men vi har da en halvtimes matpause, med overtidslønn og gratis middag (fjorland, det må under en viss sum, og gjelder bare om vi er hjemmefra over 12 timer, men det er vi jo disse dagene, vi JOBBER jo i 12 timer, eller 11,5 da, for lunsjen er jo ikke jobb, og strengt tatt jobber vi jo ikke den halvtimen med middag heller da) og jobber overtid de samme dagene nesten alle sammen, så det er sosialt også.
Men da er helgene viktige, MAMMATID med ungene!