**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men du setter deg selvfølgelig dine egne mål, jeg bare lurte på hva hovedmålet ditt var siden du siktet så høyt. :p

Jeg vil bare holde meg innenfor topp 20, og sikter derfor på mellom 50 og 100 innlegg per dag. Du ligger mange plasser høyere opp enn meg og har mål om nesten 200 innlegg per dag. :p Hihi.. Skjønner? Da ble jeg nysgjerrig.

Nei, jeg forstod det. Men over 150 innlegg per dag er jo mer enn 100 flere enn du trenger. Derfor jeg lurte. :) Du hadde klart deg med 20 innlegg til i dag. :)
Å ja, e litt trøtt sjø,så tenke itj helt klart :) Æ får prøv mæ på 100 innlegg mindre da :)

Men du setter deg selvfølgelig dine egne mål, jeg bare lurte på hva hovedmålet ditt var siden du siktet så høyt. :p

Jeg vil bare holde meg innenfor topp 20, og sikter derfor på mellom 50 og 100 innlegg per dag. Du ligger mange plasser høyere opp enn meg og har mål om nesten 200 innlegg per dag. :p Hihi.. Skjønner? Da ble jeg nysgjerrig.
Æ skjønne at du spekulert da ja ;) Mitt nye mål e 3050 innlegg ;)

Æ skjønne at du spekulert da ja ;) Mitt nye mål e 3050 innlegg ;)

Hihi.. Det har du passert allerede. ;) Du klarer nok 3100 i dag. Det spiller jo ingen rolle altså, jeg bare skvatt når du plutselig skulle skravle avgårde. :p

Du har jo nesten 40 innlegg i dag allerede. :)

Jeg mangler 45 på mitt mål.

Dersom du har slik test-trang, kan du ikke bare be mannen ta en.
Det vil gi samme resultat som om du gjør det

Eller be mannen gjemme testene. Var en som skrev det her inne (husker ikke hvem). Synes det hørtes utrolig lurt ut. Få mannen til å holde på testene og bare dele ut 1 av gangen fra 10/11/12/13/14 dpo (avhengig av når du faktisk har lyst til å begynne å teste).

Hvis ikke kan jeg fint svi av 20 tester jeg...

Sliiiiiiten! Dette blir en slitsom ettermiddag/kveld

Gleder meg sååå til helga!! Da får jeg jentebesøk :D :D

Eller be mannen gjemme testene. Var en som skrev det her inne (husker ikke hvem). Synes det hørtes utrolig lurt ut. Få mannen til å holde på testene og bare dele ut 1 av gangen fra 10/11/12/13/14 dpo (avhengig av når du faktisk har lyst til å begynne å teste).
God ide :) Vess itj så e æ jo tom før det virkelig kainn testes...:p

D bæste hadd vorre å venta t tanta har dukka opp,eller ikke...:rolleyes:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp