Dele jo absolutt ALT(alt man deler med andre når man prøver...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dele jo absolutt ALT(alt man deler med andre når man prøver...)
Vi snakkes ikveillOg der kom det. Omtrent 35 innlegg hittil i dag. Da er målet å komme til 2770 innlegg. Nå må jeg jobbe noen timer. Skravles i kveld!
Æ ska over 3200 idagJeg har ikke satt noe mål for dagen i dag. Hmm...
Samme her...treeeegt nettTar så lang tid å laste inn innleggene jeg har skrevet. Arg. Ville sjekke hvor langt jeg har kommet i dag, men det tar jo ett år...
Kjekt å værra i god ruteGrapefruktjuice til frokost i dag. Nå er jeg klar for EL... 10 dager før...
Du klare det iløpet av nån daga sjøJeg er ikke engang på topp 100 jeg ;(
Det klare du vettuFår vel gjøre en god innsats de neste dagene så skal jeg nok klare det
Snakkes ikveillNei, jeg må jobbe. Kommer tilbake i kveld. Skal ha 55 innlegg til i dag.
Når æ ikke e på arbeid, så e ongan heim å da e d masse leik å kos attme dæm på dagtid å husarbeid etter dæm har lagt sæMen over på noe helt annet.
Dere som er hjemme på dagen hva gjør dere?
Hehehehe, sånn e d noen gangaSkal nok prøve å komme på topp 100, men tror ikke jeg satset på å komme så langt opp.
På kvelden når dere er mest aktive, ønsker jeg å være med mannen, og på dagen nå jeg er pratesjuk er det helt stille her..
Alt for tidlig å test da, men d krible etter å få test![]()
Æ ska over 3200 idag![]()
Æ trur du misforsto ka æ meint...æ ment innlegg til sammen, ikke iløpet av oktoberHva er egentlig målet ditt? Med så mange innlegg så ser det jo ut som du sikter på topp 5.Du vet at du ligger så høyt oppe nå at du ikke trenger mer enn 50 innlegg per dag frem til 31. oktober for å ligge på topp 20? Haha.. Jaja, du setter deg hvert fall høye mål.
![]()
Æ trur du misforsto ka æ meint...æ ment innlegg til sammen, ikke iløpet av oktoberÆ har litt over 3000 innlegg, så tenkt å få t 3200
![]()