**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er i det minste lyder av vann nede i kjelleren nå dusjing

Og DET bruker ikke min mann lang tid på egentllig. Så da er det mulig det kan bli tv-tid på meg snart.
Gubben min bruke ofte 45 min på en dusj hainn...;)

Prøving ER virkelig venting.

Graviditet er også venting, men på en helt annen måte. Der går tiden og du når nye milepæler. Du venter på å passere 12 uker. du venter på ultralyd, du venter på halvveis, du venter på permisjon, du venter på fødsel. Venter, på noe du kan telle ned til, glede deg til.

Prøving, det er venting uten måldato det. Joda, vi venter på el, venter i dpo-land, venter på testing. Så får vi mens, venter på el-testing, venter på el, venter i dpo land og slik går det, i uant tid.

Det er noe veldig annet.
Masse venting både før å etter man e gravid, men når man e gravid så e d koselig venting ja :)

Enig. Det er sååååå hyggelig! Men ikke de første månedene med kvalme og oppkast, kjenner jeg gruer meg skikkelig til det!

Sent from my iPhone using BV Forum
Æ har aldri kasta opp i mine 3 svangerskap, håpe æ slæpp d neste gang å :)

Hehehehehehe, det tvile æ ikke på ;)
Vi sjekka i grunn ikke de vi hadde på, men jeg opplever aldri prompelukt! Enda jeg har gstreng inni rompa :P Hans boksere har mer stoff som kan samle godsaker da..

- Taster med appen -

Vi sjekka i grunn ikke de vi hadde på, men jeg opplever aldri prompelukt! Enda jeg har gstreng inni rompa :p Hans boksere har mer stoff som kan samle godsaker da..

- Taster med appen -
Hehehehehehe, æ trur æ daue :laughing025

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp