Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Go natt, sov godtNatta jenter!![]()
Takk!det gjør vi også
- Taster med appen -
Takk! Jeg håper så inderlig det er alt som skal til!Satser på at pergo gjør susen, fru johnsen!
Hehehehe, æ ska svara litt ja, må ha nån innlegg til,så æ itj ramle så masse nedoverDer var du også ja.
Natta for meg nå ja.
Du skal vel skravle deg opp på alt vi har skravlet om du nå da?
Krysse fingran for dokkTakk! Jeg håper så inderlig det er alt som skal til!
- Taster med appen -
Takk! Jeg håper så inderlig det er alt som skal til!
- Taster med appen -
Bra at du mint mæ på folatJus inntatt.
Da er det tannpussen, og folat.
Og senga.
I morgen er det ny temp, og noen timer senere ny el-test. Et glass jus på morgenen om jeg rekker det.
Dagene går
Det står noe på kalendern min hver dag nå denne uka (selv om mye av det er andre i familien som skal noe da) så dagene går nå.
Den mest spennende pp'n siden pp 1!Det blir veldig spennende da!![]()
Hehehehe, æ ska svara litt ja, må ha nån innlegg til,så æ itj ramle så masse nedover
Go natt å sov godt da
Gler mæ t å læs ka dokk har skravla om ikveill![]()
Bra at du mint mæ på folat![]()
Bærre æ ikke ramle ut av topp 20,så e æ fornøydDu ramler uansett ikke langt nedover, altså!
Begge dele e en selvfølge jaFolat er viktig. Like selvfølgelig som tannpuss
Jus inntatt.
Da er det tannpussen, og folat.
Og senga.
I morgen er det ny temp, og noen timer senere ny el-test. Et glass jus på morgenen om jeg rekker det.
Dagene går
Det står noe på kalendern min hver dag nå denne uka (selv om mye av det er andre i familien som skal noe da) så dagene går nå.
NattaNatta!
Bærre æ ikke ramle ut av topp 20,så e æ fornøyd![]()
Hehehehehehe,masse viktige tingJuice, folat, omega-3 og legge frem termometer. Tr forlot skuta i går ser det ut til, så da begynner jeg med temping igjen.
Natta