Jeg har nådd målet mitt også, så da er det greit. Listen er ikke oppdatert enda for i kveld. Så da blir den vel oppdatert i morgen tidlig. Nå er det bare noen dager igjen egentlig. Artig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal definitivt argumentere for det synet når det blir aktuelt igjen.
Det er jo det som er SOSIALT, som gjør at vi blir KJENT, som gjør at vi får lyst til å henge her sammen videre. Det er jo det som er bonusen for BV. Tenker jeg
Nå roper mannen. Leggetid her i huset. Jeg må dessuten få hunden til å tisse først.
Jeg har nådd målet mitt også, så da er det greit. Listen er ikke oppdatert enda for i kveld. Så da blir den vel oppdatert i morgen tidlig. Nå er det bare noen dager igjen egentlig. Artig.
Ja fikk visst det av gyn! Han reagerte på litt lange sykluser, og siden alt så bra ut så skrev han ut en kur. Bare for å prøve en gang. mannen var hos legen og ble klassa på idag. Tok blodprøver også, så må vi vente på svar før han evt blir sendt til fertilitetsklinikken for prøve.Pergo? Så spennende!
fint for deg![]()
Helt enig. Selv om jeg tror jeg kommer til å trappe litt ned igjen i november.![]()
Ja fikk visst det av gyn! Han reagerte på litt lange sykluser, og siden alt så bra ut så skrev han ut en kur. Bare for å prøve en gang. mannen var hos legen og ble klassa på idag. Tok blodprøver også, så må vi vente på svar før han evt blir sendt til fertilitetsklinikken for prøve.
- Taster med appen -
Du er vel snart der du og nå?
Trappe ned skravlingen ja.
Men nettopp aktiv skravling gjør jo at jeg følger deg f.eks tettere enn jeg ellers ville gjort. At du følger med på mine el-tester, og at jeg venter på at du skal begynne.
Veldig enig!Så lenge det ikke er lov med sånn ett-ord-i-hvert-innlegg greier. Jeg blir svimmel med en gang vi er 4 personer som skravler i Skravletråden, så jeg hadde ikke orket om alle postet ett ord av gangen.
Hunden vår må også slippes ut i hagen før natta. Det tar mannen når fotballkampen han fant på tv er over. De har spilt i 90:50 nå så den er nok snart slutt.
Da er det leggetid for meg også, jeg går på badet mens han lufter hunden, så legger jeg meg og venter på ham,[/
Go natt å sov godt![]()
Takk!Krysser fingrene for at det gir effekt da.![]()
Æ kjæms t å fortsett å skravle æ å, men ikke fullt så masse..Ja, jeg kommer til å skravle, men kanskje ikke så opptatt av at jeg må ha 100 innlegg hver kveld.