Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, du går bestille nytt passord. Jeg måtte det for noen uker sidenjeg ble kastet ut av app'en tidligere i dag.
Den nektet å logge inn, fra jobb. Mente den at jeg burde jobbe?
Vel hjemme var jeg rett og slett utlogget, og da måtte jeg ha passord, og det.... kan jeg ikke... trodde jeg kunne, men det var feil.
Skravle litt til er kjektEt litt trøtt og i kveld. Har hatt en litt slitsom dag på jobben...men skal skravle litt til da ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, du går bestille nytt passord. Jeg måtte det for noen uker siden
HEEEEEEEI!!!"Tada!!
Kjente det seg litt på da jeg leste Harry Potter til eldstemann i sted, hehe. Må konsentrere meg hardt nå jeg leser de bøkene. Er litt mange rare/ukjente ord! Men spennende og gøy er detEt litt trøtt og i kveld. Har hatt en litt slitsom dag på jobben...men skal skravle litt til da ;-)
Kjente det seg litt på da jeg leste Harry Potter til eldstemann i sted, hehe. Må konsentrere meg hardt nå jeg leser de bøkene. Er litt mange rare/ukjente ord! Men spennende og gøy er detKvalitetestid med eldstemann
*Fanfare* - her er Lykkeliten!!!![]()
Måtte lese meg gjennom. Liker oppsummeringen av hva de forrige 130 sidene har handlet om. Haha.. Vi skravler ikke om alvorlige temaer hvert fall.
Harry Potter er fantastiske bøker. Gleder meg til å kunne lese dem for egne barn. Men jeg har lest dem på engelsk da, så det blir sikkert nedtur å lese på norsk.
Her er det på norsk... Har ikke lest dem før selv, for jeg var litt for "gammel" når de begynte å komme ut, hehe :-D Har sett noen av filmene, men ikke alle, så det et like spennende for meg som gutten!
Jeg har også lest Harry Potter på engelsk, så jeg er spent på å lese dem på norsk til ungene etterhvert. Men de er ikke klar for det enda.