**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Et litt trøtt og i kveld. Har hatt en litt slitsom dag på jobben...men skal skravle litt til da ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg ble kastet ut av app'en tidligere i dag.

Den nektet å logge inn, fra jobb. Mente den at jeg burde jobbe?

Vel hjemme var jeg rett og slett utlogget, og da måtte jeg ha passord, og det.... kan jeg ikke... trodde jeg kunne, men det var feil.
Hehe, du går bestille nytt passord. Jeg måtte det for noen uker siden :-)

Tada!!

*Fanfare* - her er Lykkeliten!!! :p

Not to worry

Det gjorde jo selvsagt jeg også for noen uker siden (da de kom med sånn at man trenger passord for å logge inn på bv-appen, ikke forum-appen men den med oversikt over ungene og syklus og evt termin), og den mailen hadde jeg enda, så jeg måtte bare finne den frem :)

Hehe, du går bestille nytt passord. Jeg måtte det for noen uker siden :)

Måtte lese meg gjennom. Liker oppsummeringen av hva de forrige 130 sidene har handlet om. Haha.. Vi skravler ikke om alvorlige temaer hvert fall.

Et litt trøtt og i kveld. Har hatt en litt slitsom dag på jobben...men skal skravle litt til da ;-)

Kjente det seg litt på da jeg leste Harry Potter til eldstemann i sted, hehe. Må konsentrere meg hardt nå jeg leser de bøkene. Er litt mange rare/ukjente ord! Men spennende og gøy er det :-) Kvalitetestid med eldstemann :-)

Kjente det seg litt på da jeg leste Harry Potter til eldstemann i sted, hehe. Må konsentrere meg hardt nå jeg leser de bøkene. Er litt mange rare/ukjente ord! Men spennende og gøy er det :) Kvalitetestid med eldstemann :)

Harry Potter er fantastiske bøker. Gleder meg til å kunne lese dem for egne barn. Men jeg har lest dem på engelsk da, så det blir sikkert nedtur å lese på norsk.

Måtte lese meg gjennom. Liker oppsummeringen av hva de forrige 130 sidene har handlet om. Haha.. Vi skravler ikke om alvorlige temaer hvert fall.

Nei, stort sett ikke, men om mye hyggelig, litt erfaringsutveksling (når vi ikke skravler for fort til å få det med oss), mye sostialt, og selvagt mye svada

Jeg har også lest Harry Potter på engelsk, så jeg er spent på å lese dem på norsk til ungene etterhvert. Men de er ikke klar for det enda.

Det er i det minste lyder av vann nede i kjelleren nå dusjing

Og DET bruker ikke min mann lang tid på egentllig. Så da er det mulig det kan bli tv-tid på meg snart.

Harry Potter er fantastiske bøker. Gleder meg til å kunne lese dem for egne barn. Men jeg har lest dem på engelsk da, så det blir sikkert nedtur å lese på norsk.

Her er det på norsk... Har ikke lest dem før selv, for jeg var litt for "gammel" når de begynte å komme ut, hehe :-D Har sett noen av filmene, men ikke alle, så det et like spennende for meg som gutten!

Han lovet å ta opp big bang theory som vi kunne se sammen. Det er koselig, og å se det i armkroken setter meg i sånn "forelska humør", hvilket han anser som gunstig...

Jeg har kost meg de siste 130 sidene jeg altså, men var gøy å se deg oppsummere til noen som har vært ute av tråden en liten stund. Erfaringsutveksling er perfekt tidsfordriv i ventetiden. Prøving er jo mye venting. Og alle snakker om at graviditeten er venting, de skulle bare visst hvordan det er å være prøver. Innser at jeg kjenner for mange som blir gravide på første forsøk.

Her er det på norsk... Har ikke lest dem før selv, for jeg var litt for "gammel" når de begynte å komme ut, hehe :-D Har sett noen av filmene, men ikke alle, så det et like spennende for meg som gutten!

Man blir ikke for gammel, jeg har selvsagt lest dem som voksen. Går fint det, så det så.

Jeg har også lest Harry Potter på engelsk, så jeg er spent på å lese dem på norsk til ungene etterhvert. Men de er ikke klar for det enda.

Nei, 5 åringen min er heller ikke helt der, men 8 åringen et definitivt klar!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp