**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
DET er jo rett umulig å ikke bli gal i hodet både av å skrive det og av å prøve å lese det, når det blir mange sider av det...

Det blir jo innlegg av det, men ikke GØY.

Det skal jo være GØY!

jeg mener, vi skravler selvsagt sterkt påvirket av konkurranseinstinktet, men det skal være GØY. god sportsånd, det skal være skravling, ikke bare telletråder og et ords tråder med enetaler

Jeg HØRTE da noen som kom inn nede for en liten halvtime siden?

Hvorfor har han ikke "meldt seg"? Sover mannen på do? burde jeg sjekke?

Første skravledøgn hadde vi misforsått reglene og trodde ikke slike tråder var lov,

Men vi hadde det knallgøy i denne tråden og noen til som ble brukt på samme vis.

effektivt, som i "mange innlegg fort" var det også, men ikke på nivå med så skrive 1,2.3 i en tråd nedgjennom da

Men altså, si 4-5 stykker, aktivt skravler. i sånn omtrent like mange tråder. Du åpner da den første, siterer og svarer på de, si 5-6 innleggene som er kommet her siden sist du var der. Når du har gjort det, går du til den neste, og så den neste og så den neste, og de andre gjør det samme, på den måten får man skravlet flere tema på en gang, med sammenheng i trådene, sosialt, gøy, og masse, masse innlegg

enetale-trådene og telletrpdene var nok mer effektive, men duuuuu så kjedelilg!

Jeg sliter litt med å lese tallene på hvor mye jeg har skrevet, men jeg tror det sto 8264? I så fall har det gått fort fra de 8237 jeg nettopp hadde...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp