**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Du har skrevet 122 innlegg hittil i oktober¨

Ca 30 til, så er du på topp 100, og fortsetter du med sånn 10-15 innlegg pr dag vil du holde deg der, tenker jeg

Hvordan så du forresten hvor mange innlegg jeg har i oktober?

Hvor finner jeg ut hvor mange jeg har skrevet for hver måned? :)

Om du ikke står på topp 100-lista, så er det en litt tidkrevende og kjedelig greie. Du går på profiksiden din, trykker på fliken for innlegg, venter en eeeeeeeeeevighet for at denne skal laste, går nederst, trykker på "finn alle innlegg ... har skrevet" og så blar du deg bakover til det første som er fra september, og ser hvor langt tilbake det var.

Om du ikke står på topp 100-lista, så er det en litt tidkrevende og kjedelig greie. Du går på profiksiden din, trykker på fliken for innlegg, venter en eeeeeeeeeevighet for at denne skal laste, går nederst, trykker på "finn alle innlegg ... har skrevet" og så blar du deg bakover til det første som er fra september, og ser hvor langt tilbake det var.

Tusen takk

Her var det ikke veeeeeldig mye aktivitet, sammenlignet med enkelte andre kvelder.

Det ser tungt ut for mine 100 innlegg i dag, gitt. Jeg er litt for treig...

For min egen del, det å se hvor mye jeg har igjen til "dagsmplet mitt" er enklere, jeg trykker på nicket mitt og får opp den lille infoboksen før jeg begynner, ser hvor mange innlegg jeg har, hva som er neste "pent avrundede" antall, sånn rundt 100 innlegg mer enn jeg hadde når jeg begynte.

Det er lett sjekke fortløpende. :)

Men 8237 er ganske langt fra 8300 da

Klart du kan skrive litt overalt.

jeg er bare stort sett på FS for tiden.

Men slenger litt på generell, om ikke annet.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp