**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ må ærlig innrøm at æ blir meeeeget skuffet om tanta kjæm i november...:rolleyes:

Skjønner jeg godt.

Her tørr jeg ikke å håpe for mye nå, vet ikke helt hvordan kroppen fungerer etter denne SAen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysse fingran for d , å at EL kjæm som planlagt p at det sitt en spire:)

Ja, om EL ikke kommer blir jeg frustrert. Jeg har jo hatt helt stabile sykluser helt siden jeg sluttet på pillen så det får ikke lov å endre seg nå.

Skjønner jeg godt.

Her tørr jeg ikke å håpe for mye nå, vet ikke helt hvordan kroppen fungerer etter denne SAen.

Æ vet eller ikke kossn kroppen fungere, særlig sia æ tok tabletta for å sett igang mensen igjæn....

Har ikke helt sansen for den serien jeg.

Jeg er midt på treet. Noen ganger synes jeg de tar opp noen gode temaer på en syk måte, sånn at det blir morsomt, men andre ganger blir det bare litt for mye tull for meg.

Vi synes det e akkurat passe :) Blir vældi kjekt me fjerdemann no :)

Her har jeg ikke hatt overskudd til å få barna tett, og om vi skulle gå for 3.mann har vi ikke vært sikre på i det hele tatt :-O Mannen min ville faktisk ikke i det hele tatt, men nå har jeg klart å snu han :-) Så da går vi for en etterpåklatt :-)

D e jo ikke realistisk å bli gravid på første forsøk,men håpet e no der læll :)

Krysse fingran for dæ :)

Regner med at EL kommer jeg. :) Har aldri hatt ustabile sykluser, verken som tenåring eller nå etter pilleslutt. Det er veldig behagelig at noe fungerer greit, så må bare livmoren samarbeide litt bedre også.

D e jo ikke realistisk å bli gravid på første forsøk,men håpet e no der læll :)

25 % blir gravide på første forsøk, så det er ikke usannsynlig heller.

Her har jeg ikke hatt overskudd til å få barna tett, og om vi skulle gå for 3.mann har vi ikke vært sikre på i det hele tatt :-O Mannen min ville faktisk ikke i det hele tatt, men nå har jeg klart å snu han :) Så da går vi for en etterpåklatt :)

Vi har jo hatt rolig onga som har sove natta igjennom sia dæm va nyfødt,så d e itj så avskrekkende å ha 4...Gubben e enebarn å har alltid ønska sæ 4 barn,så vi e enig i at 4 e perfekt for oss :)

Jeg har begynt å strikke julegaver. Og jeg skal strikke noen barselgaver. Så nå er jeg egentlig strikkeopptatt i lang tid.

Mange barn høres hyggelig ut, vi har lyst på 3 tror jeg, men jeg merker at jeg har gått fram og tilbake litt nå som vi prøver. Må nesten se an hvor lang tid det tar. Og hvordan det blir.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp