Æ må ærlig innrøm at æ blir meeeeget skuffet om tanta kjæm i november...![]()
Krysser fingrene for at du slipper det ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hu e ikke velkommen t nån av oss!!!Ja, vi liker IKKE tr!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Krysse fingran for d , å at EL kjæm som planlagt p at det sitt en spire![]()
Typen sitter og ser på Family Guy. Litt heftig for min smak.
Det gjør æ å gittKrysser fingrene for at du slipper det ja.
Skjønner jeg godt.
Her tørr jeg ikke å håpe for mye nå, vet ikke helt hvordan kroppen fungerer etter denne SAen.
Har ikke helt sansen for den serien jeg.
Gidde itj å sjå den serien engang æ...men gubben gjør d innimellomHar ikke helt sansen for den serien jeg.
Krysse fingran for dæJa, om EL ikke kommer blir jeg frustrert. Jeg har jo hatt helt stabile sykluser helt siden jeg sluttet på pillen så det får ikke lov å endre seg nå.
Vi synes det e akkurat passeBlir vældi kjekt me fjerdemann no
![]()
Krysse fingran for dæ![]()
D e jo ikke realistisk å bli gravid på første forsøk,men håpet e no der læll![]()
Her har jeg ikke hatt overskudd til å få barna tett, og om vi skulle gå for 3.mann har vi ikke vært sikre på i det hele tatt :-O Mannen min ville faktisk ikke i det hele tatt, men nå har jeg klart å snu hanSå da går vi for en etterpåklatt
Æ vet eller ikke kossn kroppen fungere, særlig sia æ tok tabletta for å sett igang mensen igjæn....
Så mang...ja, da e d jo en liten sjanse da25 % blir gravide på første forsøk, så det er ikke usannsynlig heller.
Så flink du eJeg har begynt å strikke julegaver. Og jeg skal strikke noen barselgaver. Så nå er jeg egentlig strikkeopptatt i lang tid.