**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da tar jeg også kveld :) Snakkes i morgen jenter.

Sent from my iPhone using BV Forum

gir meg jeg også nå ja.

Sov godt, jenter, vi snakkes nok i løpet av neste uke også! )

Nemmen, der var lykkeliten ??

Kommer du for å skravle nå når jeg skal legge meg?

Mannen hadde faktisk ikke dusjet, viste det seg, så nå skulle jeg bare opp og avslutte, slå av pc'n og slukke lys mens han gjorde det...

Det blir jo et og annet innlegg da...

Eller. Skjønte det egentlig var for sent, men måtte titte innom.

Vi har vært i søndagsmiddag i kveld, så da ble det sent hjem og mannen ville se en film og ville ha meg med. Så jeg fikk ikke lov å røre PC'en. Greit av og til det og da.

Ja, bedre sent enn aldri. Savner dere nå. Har sittet og lest 15 sider med skravling nå... Tok vel 15 minutter det. :p

Det er jo ikke så dumt med film og kos da.
Vi har vært i søndagsmiddag i kveld, så da ble det sent hjem og mannen ville se en film og ville ha meg med. Så jeg fikk ikke lov å røre PC'en. Greit av og til det og da.

Mannen har begynt å gjøre seg klar til å legge seg her, så jeg er egentlig blitt beordret til sengs.

Nå er pc'n så treig at jeg rekker skrive innlegget for qouten kommer opp... tror DEN vil jeg skal legge meg

Nei, film og kos er god avslutning på uka. Det har egentlig blitt litt tradisjon på søndags kvelden. I stedet for å tenke på jobb og uka som kommer.

Ja, det er sikker greit å legge seg nå snart. Jeg satser på å være med å skravle meg tilbake opp på listen snart. Er vel snart ute av topp 20 jeg, med min lave aktivitet disse siste dagene.

eller at den mener jeg har skravlet nok i dag.

Dagsmålet mitt var som du kanskje har lest en totalsum på 8000 innlegg. Med dette har jeg 8090.

Jeg så forresten innlegget om bade-episoden deres. Det høres bra ut at instruktøren blir kjent med han og tar vare på han da, det går seg sikkert til etter hvert da.

Ja, det er sikker greit å legge seg nå snart. Jeg satser på å være med å skravle meg tilbake opp på listen snart. Er vel snart ute av topp 20 jeg, med min lave aktivitet disse siste dagene.

Ingen fare, du var på 16. plass i morges. Jeg var på 20, og har med dagens superinnsats antakelig max klatret en plass, og vet ikke om jeg har klart det engang, vi får se i morgen.

Ja, gratulerer med god passering av 8000. Nå er det bare å telle ned 1 måned og 5 dager til du er VIP-medlem! :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp