Det e vel sånn me oss aill som prøve....like skuffet hver gang derre tanta kjæmDet skjønner jeg om du blir, ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det e vel sånn me oss aill som prøve....like skuffet hver gang derre tanta kjæmDet skjønner jeg om du blir, ja.
Oj, du e jo ei slank tøtt
Æ e 166 å 66 kg....å æ synes det e akkurat passe
Æ trene litt, men har nok litt ekstra på magen æ koinna ha blitt kvitt...![]()
Vi får værra fornøyd me oss sjøl uansett vekt...så læng man e frisk å sunnNesten som meg da. 67 og 165 cm.
Idealvekta mi er 58 kg da, men har vel innsett at jeg ikke klarer å komme dit så lett lenger. Nå har jeg i alle fall for mye flesk rundt midjen :-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Hører han har kommet inn igjen, så da får vel jeg gjøre min del også, og så er det natta her snart.
Godt jobba8074 innlegg i dag, med dette da 75 over det jeg opprinnelig satte som mitt dagsmål.
Go nattGod natt
Så sant, så sant, men ikke like lett å tenke slik alltid! Har begynt å trimme litt mer nå i det siste da, så mulig jeg klarer å gå ned littVi får værra fornøyd me oss sjøl uansett vekt...så læng man e frisk å sunnLivet e for kort t å tenk på derre vekta...ei gammel dame på sykehjemmet sa at vekta va nåkka av det mest bortkasta hu tenkt på når hu va yngre...
![]()
Allerede over halv 11...Å æ som skoill lægg mæ tili...
![]()
Muskler e greit, fett på magen e ikke greit![]()
Man har jo et håp om at d vart full klaff, så kjedelig når tanta dukke opp....
Ups!!!