Oj dæven, æ ment for oktober æ....Altså, totalt for min profil, ikke for oktober eller noe sånn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj dæven, æ ment for oktober æ....Altså, totalt for min profil, ikke for oktober eller noe sånn.
D trur æ å egentlig, utrolig heldig me onganIkke for å være stygg, men jeg tror nok like gjerne du har vært heldig...
Oj dæven, æ ment for oktober æ....![]()
OK, trur æ har vorre heldig me mine, for dæm har itj prøvd å tøyd strekken så langt enda...bank i bordetMine vet også helt utmerket at det ikke hjelper om de ikke vil pusse tenner, de skal. De vet at de ska i bhg, og de vet at de da må gjennom morgenstellet.
De slipper ikke unna uansett, og det vet de. Men det hender at de strekker strikken ganske langt....
D e santFor oktober er det selvsagt ikke aktuelt med 8000 nei, men kanskje jeg skal sette meg et oktobermål.
Det er bare ikke like lett å sjekke fortløpende, siden det jo ikke oppdateres i løpet av kvelden, normalt sett.
Eller dra på svømming resten av livetMen du kan jo da dra på litt svømming for morro skyld til hun blir 5
Sent from my iPhone using BV Forum
D e santMålet mitt e å kom på topp 20, ellers så e d ikke så nøye...
![]()
Godt å værra to om ongan gittHadde vel klart om jeg måtte, men det å dele ansvaret og oppgavene med noen er veldig godt.
Ongan sovna som nå steine idag...d tar på å kjør 3 tima i bil...![]()
Vorre arti å sett kor høgt man kan havne ja...æ ska jobb kvar dag i 14 daga framover, så blir itj tid t så masse skravling innpå her...så topp 20 e mitt målDet er det egentlige målet mitt også, og jeg er jo på 20. plass så jeg har ikke akkurat sikker plass, derved ønsker jeg å klatre meg litt lenger opp. Men det er lenge igjen av mnd, så da blir det å sette meg delmål.
Sia æ å pappan like å kjør bil![]()
Vi bor 3 timers biltur unna besteforeldre ,så det blir litt kjøring på ongan3 timers tur har jeg egentlig ikke erfaring med. Enten kjører vi bare sånne korte turer på en halvtime eller sånn, eller sånne lange, på 8+ timer. Da sover ungene normalt sett en del i bilen. Sist vi kjørte, i sommer, var dog guttungen våken hele veien. HELE veien. Og han snakker. og spørr og snakker og graver.....
Men tidvis satt han stille og slappet av også. Faktisk. Han var flink!
Vi har som regel et mål for turen ja, særlig vess det e så langtVi gjør det mer sånn av nødvendighets-greier vi. Jeg kjører ikke 45 mil på en dag fordi det er gøy. Men fordi det er så langt til svigermor.