**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men da må dere skravle, så jeg har noen å skravle med. jeg har ikke passert 80 enda, så det er en del innegg igjen.

Og hodet mitt veier brått et par kilo ekstra, jeg er TRØTT

Du har jo hatt en tøff dag :-) Blir trøtt av sånt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fristes av å bare legge meg. Mannen ser en film jeg ikke følger med på uansett, den varer nok i over en time til.

Og en time til holder jeg ikke ut altså.

Men jeg må jo drikke jusen min før jeg legger meg, i det minste, og ideelt sett skulle jeg hatt med meg mannen også

Jeg fristes av å bare legge meg. Mannen ser en film jeg ikke følger med på uansett, den varer nok i over en time til.

Sitter du på nettbrett? Bruker mobilen her, og det er litt slitsomt kjenner jeg!

Sitter med cola og sjokolade her, sunnheten selv, så da holder jeg ut litt til.

Sprite, potetgull og toffin. Usinnheten deluxe. Men jeg er TRØTT, rett og slett, hodet tungt og kroppen veker av uitmattelse, Slikt inntreffer brått, og er årsak til at jeg tidvis sovner på sofaen. Det er vondt å være våken.

Sprite, potetgull og toffin. Usinnheten deluxe. Men jeg er TRØTT, rett og slett, hodet tungt og kroppen veker av uitmattelse, Slikt inntreffer brått, og er årsak til at jeg tidvis sovner på sofaen. Det er vondt å være våken.

Når kroppen gir beskjed et det kanskje best å lytte ;-)

Når kroppen gir beskjed et det kanskje best å lytte ;-)

Ja, det er jo egentlig det da.

Men jeg har ikke det minste lyst å reise meg. finne jus, drikke, gå ned, piusse tenner, ta folat. Jeg orker ikke. Men belønnigen deretter er senga, da, den liker jeg

Tastefeilene sniker meg inn, og når jeg ikke gidder rette dem er det egentlig fasiten. leggetid

Da blir det ikke 100, da blir det rundt 80. for lite til å klatre, dessverre.

Det var en stund... Selv er jeg nå på 2.pp, så ganske ny i gamet. Er utålmodig allerede!

Ja, det er en stund, men det var jeg innstilt på. Våre kommer inne på bestilling.

Litt pga alderen min også da. Føler det haster litt :)

Jeg blir ikke yngre jeg heller, men føler meg ikke så gammel at det haster enda.

Men jeg gir meg rett og slett nå. Jus, tannpuss og seng. om jeg våkner av prosessen komme jeg innom fra mobil, eller så sovner jeg. Vi får se.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp