Men da må dere skravle, så jeg har noen å skravle med. jeg har ikke passert 80 enda, så det er en del innegg igjen.
Og hodet mitt veier brått et par kilo ekstra, jeg er TRØTT
Du har jo hatt en tøff dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da må dere skravle, så jeg har noen å skravle med. jeg har ikke passert 80 enda, så det er en del innegg igjen.
Og hodet mitt veier brått et par kilo ekstra, jeg er TRØTT
usikker, jeg holder på å sovne her jeg sitterDet klarer du ;-)
Du har jo hatt en tøff dagBlir trøtt av sånt!
usikker, jeg holder på å sovne her jeg sitter
Jeg fristes av å bare legge meg. Mannen ser en film jeg ikke følger med på uansett, den varer nok i over en time til.
Sitter med cola og sjokolade her, sunnheten selv, så da holder jeg ut litt til.
Sprite, potetgull og toffin. Usinnheten deluxe. Men jeg er TRØTT, rett og slett, hodet tungt og kroppen veker av uitmattelse, Slikt inntreffer brått, og er årsak til at jeg tidvis sovner på sofaen. Det er vondt å være våken.
Sitter du på nettbrett? Bruker mobilen her, og det er litt slitsomt kjenner jeg!
Når kroppen gir beskjed et det kanskje best å lytte ;-)
i denne omgang siden november i fjor. en sa i juniHar du vært prøver lenge Sara?
i denne omgang siden november i fjor. en sa i juni
Det var en stund... Selv er jeg nå på 2.pp, så ganske ny i gamet. Er utålmodig allerede!
Det var en stund... Selv er jeg nå på 2.pp, så ganske ny i gamet. Er utålmodig allerede!
Litt pga alderen min også da. Føler det haster litt
Ja, det er en stund, men det var jeg innstilt på. Våre kommer inne på bestilling.