**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hihi.. Jeg er sånn kontrollfreak, så jeg elsker å telle kalorier. Sånn egentlig. Men når jeg først har kommet ut av det så er det alltid tiltak å starte igjen, men jeg får jo alltid fantastiske resultater når jeg virkelig går inn for det. Det er bare det å holde det i lengden. Bare å bare..
Æ synes du høres flink ut!!!Æ burde ha telt litt kalorier å skjerpa mæ med trening...e litt for lat,må æ innrøm :rolleyes: Nei, imårra ska æ bli litt sunner å tren litt meir :)

Ja, nei, men man må jo ikke unngå alt sukker, men huden min blir renere, og jeg får mindre fett på magen og mer energi. Så jeg har tydeligvis ikke kontroll-kontroll uten litt kcal-telling da. Jaja.. Sånn er det nå. I perioder hvor jeg har telt lenge så kan det gå av seg selv i ukesvis uten å telle, men jeg må kontroll-telle innimellom. Og det har jeg ikke gjort på lenge nå, da går det ikke helt av seg selv lenger. Da sniker det seg inn litt ekstra.

Edit: skjønte hvem du svarte til nå.. :p

Det fungerer slik for en, og sånn for en annen, alle er vi forskjellige, og har forskjellige ønsker, behov og forutsetninger også :)

Æ e itj overvektig æ eller,men har løst å få vekk 5-7 kg, da har æ vorre fornøyd :) Kondisen min e itj så verst,men kainn alltids bli bedre, så det ska æ begynn å gjør nåkka me :dance011:happy093

Kondisen min SUUUUUGER!

Også skulle jeg vel kuttet 4-5 kilo, eller i alle fall 3, tenker jeg.

Spent på el testen imårra æ,sia den va så sterk idag....blir vel bærre skuffet om æ har for høye forhåpninga :)

Bade, bade, bade og bade.

Altså, småbarnssvømming med lillejenta etterfulgt av nybegynner svømmekurs for guttungen på lørdag-
Og så det samme på søndag.

Kondisen min SUUUUUGER!

Også skulle jeg vel kuttet 4-5 kilo, eller i alle fall 3, tenker jeg.
Æ trur vi all sammen har nåkka vi koinna tenkt oss å forbedre....:) E vel sånn vi damer e....eller...:confused005

Spent på el testen imårra æ,sia den va så sterk idag....blir vel bærre skuffet om æ har for høye forhåpninga :)

Spennende, spennende.

Mine er såpass svake at jeg ikke forventer el på ei stund enda.

Altså, småbarnssvømming med lillejenta etterfulgt av nybegynner svømmekurs for guttungen på lørdag-
Og så det samme på søndag.
Svømming e morsomt å koselig for hele familien :)

Æ trur vi all sammen har nåkka vi koinna tenkt oss å forbedre....:) E vel sånn vi damer e....eller...:confused005

Muligens sant det ja.

Egentlig mye jeg vil forbedre, særlig evnen til å gjennomføre husarbeide...

Spennende, spennende.

Mine er såpass svake at jeg ikke forventer el på ei stund enda.
Mine har vorre svak nån daga, men idag,så va strekan nesten like sterk...:) Aldri brukt sånne tetsa før, så e jo litt usikker på ting å tang me dæm da....

Æ e redd for at æ tenke alt for masse på el å baby å sånt gangen her at det kainn ta laaaaang tid å bli gravid....egentlig skoilla man bærre ha hatt masse sex å itj tenkt å gjort så masse først :p

Svømming e morsomt å koselig for hele familien :)

Vel, for halvparten av oss, antakelig, forhåpentigvis 3/4

Mannen skal nemig dusje, dusje, dusje, dusje, mens jeg skal bade, bade, bade, bade...

Jeg tar med jentungen inn, og når hun er omtrent halvferdig med badingen sin, så tar mannen med guttungen i dusjen, så bytter vi barn (hennes kurs slutter nemlig idet hans begynner) så dusjer han med henne mens jeg bader med ham.

Det er planen i alle fall.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp