**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Okei damer, god natt, spørs om jeg stikker en liten tur innom etter turen, men nå må jeg stikke. Herregud at jeg glemte å bake.. Jaja det smaker vel bedre ferskt.. Og kaka er ostekake, den BØR lages seinest lørdag morgen. My God husmora i meg svikter..

God tur!

Huset bråker.......

Men grapefruktjus ja, det bør jeg drikke!

Jeg drøyer i håp om at mannen kommer hjem fra jobb... Men det nytter ikke. Jeg må tisse, drikker mer vann, kle på meg og GÅ! Mannen sa han ble sein på overtid, så da kommer han nok ikke med det første.

Nå kommer vel min kjære snart fra trening

De begynte halv ni, og holder på sånn rundt et par timer, så snart ja.

godt, jeg er trøtt

Der hører jeg at han kom hjem

'Hunden har ikke oppdaget ham enda.

Og da var jeg tilbake! :) Måtte bare bruke 10 minutter på å få til førsteinnlegget i tempe-tråden. Nå har jeg den også lagret på PC, så nå kan den bare knote seg så mye den vil, jeg har kopi av orginalen.

Dessuten var jeg på plass 19, og det er ikke bra, det er nemlig alt for lavt, jeg må holde meg oppe!
Æ har vel havna på 50 plass etter ikveill.....nei, må hold mæ innen topp 20 å kaaanskje vinn nåkka ;)

Åh herregud en jævel la ut en grusom video på facebook hvor det plutselig poppet opp et ansikt fra The Grudge eller The Ring eller noe. Fy faen jeg hater The Ring!! Nå er jeg stygg i ordbruken, men jeg hater haterhaterhater the ring!!!!
Oj, dævenm,da har æ daua....håte sånne ting!!!!:mad:

Det er ikke det at jeg sånn egentlig skal slanke meg så veldig, jeg er jo ikke akkurat veldig overvektig, men jeg skal i bedre form, men jeg har også lagt på meg, og det rundt magen, hvilket ikke er bra for helsa. Og derved forsøker jeg å gjøre noe med det.

Og denne kveldsmaten min er ikke helt rett i den sammenhengen...
Høres likt ut som t mæ....:)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp