Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg varmer meg på han, og når han legger seg ytterst på sengekanten så...Hehehehe, tar du opp plassen hans...![]()
Hehehehehe, sånn e vi åJeg varmer meg på han, og når han legger seg ytterst på sengekanten så...
*Taster fra Samsungbabyen*
Hå hå hå!! *drool* åååhh..... Jeg har spist sushi to dager på rad og vil ha mer!!Sushi skal være romtemperert. Kjøper du sånn ferdig kald pakke bør du egentlig sette den på benken en god stund før du skal spise den, men det kan ikke sammenlignes med take-away av fersk sushi. Namenam.
Kain man spis sushi når man e gravid? Bærre lureHå hå hå!! *drool* åååhh..... Jeg har spist sushi to dager på rad og vil ha mer!!
Ja, bare ikke tunfisk pga tungmetallerKain man spis sushi når man e gravid? Bærre lure![]()
nei da, du kainn lægg dæ kl 11....Nææææ skal en prøve å sova da? Har tidligvakt i morgen jeg også
Det kainn hend...æ ska gjør det im ei liiiita stoinnLurer på om a pusser tenna...
Alltid så masse man må tenk over når man e gravid....nåkka e sunt å nåkka e usunt å nåkka e ditt å nåkka e datt....Og litt forsiktig med å spise for mye laks. Ny forskning. Kom nytt kostråd til gravide kvinner og kvinner som forsøker å bli gravide. Husker ikke mengden nå da. Typisk.
Ja ja rå laks er ikke det beste jeg veit så du går greitOg litt forsiktig med å spise for mye laks. Ny forskning. Kom nytt kostråd til gravide kvinner og kvinner som forsøker å bli gravide. Husker ikke mengden nå da. Typisk.
Æ har ei lita vekkerklokke som våkne kl 6 kvar mårra æ å...Blir for få timers søvn for hodet mitt egentlig.. Må opp klokka seks.
Natta! Sove godt!Jeg gir opp nå. Øynene går i kryss. Og jeg er så spent på tempen min i morgen, for jeg skal ikke teste før IKM (som er om to dager). Så da får vi se på temp.
Natta!