**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Min gjor det ikveill.....terga mæ godt for det gitt ;) Ja,ja, æ vil ha baby!!!!:)

Min bare gliste og sa "kona mi sendte meg på butikken for å kjøpe noe relatert til at vi har sex!" og jeg nektet og sa at "jeg ba deg ta med noe når du uansett var på butikken, relatert til at vi vil ha baby"

Han fokuserer på VEIEN, jeg på MÅLET, konkluderte vi.

For vi har jo sex. for å lage baby,

FruJohnsen er ferdig. Hun er tilbake og jobber seg gjennom nå.

Og om du får motbør på terminforum hvor jeg også er så har du hvert fall en som støtter. Er teit å være motstander av noe man ikke har prøvd, de fleste har jo ikke prøvd tøybleier.

Er jo lov å si at man ikke gidder/ikke vil prøve da, men å gi uttrykk for noe annet.. Jaja..
Heilt enig :)
Teit å værra motstander av nåkka man ikke har prøvd....;)
Vi prøvd me førsta,som sagt, men det vart itj som vi tenkt, så venninna mi fekk hele utstyret å hu ælska å bruk det :)

Og der ble det litt rolig igjen. Pust i bakken.

Og om du får motbør på terminforum hvor jeg også er så har du hvert fall en som støtter. Er teit å være motstander av noe man ikke har prøvd, de fleste har jo ikke prøvd tøybleier.

Er jo lov å si at man ikke gidder/ikke vil prøve da, men å gi uttrykk for noe annet.. Jaja..

Åhh... det stinker, skjønner du. Det er supermasse jobb, og man vasker så mye at det er miljøfientlig. ja, og koster masse, og er uhygiensik, og man kan definitivt ikke forvente at bhg skal akseptere en slik bakteriebombe...

Jepp, det mener de som aldri har prøvd, og ikke aner hva det dreier seg om.

Og hvor GAL er man om man føder hjemme?

Hvor FAAAAAAAARLIG er det å samsove, og ikke minst skjemmer man bort babyen.

*Har vært på to termingrupper på BV før*

Siste var jeg ikke på så lenge etter at ungene ble født egentlig...

Min bare gliste og sa "kona mi sendte meg på butikken for å kjøpe noe relatert til at vi har sex!" og jeg nektet og sa at "jeg ba deg ta med noe når du uansett var på butikken, relatert til at vi vil ha baby"

Han fokuserer på VEIEN, jeg på MÅLET, konkluderte vi.

For vi har jo sex. for å lage baby,
Hehehehehehehe :laughing025

Det har vi :) Egentlig burde æ hatt sex me mainn min å laga baby,istedet for å sitt så masse her ;)

Det gjorde jeg i går, og annenhver dag holder. Dessuten har jeg antakelig ikke el før om ei uke.

Åhh... det stinker, skjønner du. Det er supermasse jobb, og man vasker så mye at det er miljøfientlig. ja, og koster masse, og er uhygiensik, og man kan definitivt ikke forvente at bhg skal akseptere en slik bakteriebombe...

Æsj. Det er alle galingene fra Generelt da? Usj.

Det gjorde jeg i går, og annenhver dag holder. Dessuten har jeg antakelig ikke el før om ei uke.
Æ har eggløsning den 18, trur æ....men e fruktbar fra den 15 ifølge kalkulatoren her på bv, så her blir det sex hver dag,helst flere ganga per dag...:gen014

Dagen da alt bare ikke går på skinner...

Mensen i dag. Det var høyst forventet, og egentlig veldig at den kom

Ja, når du vet TR kommer, er det likegodt å få det unnagjort ;-) Håper du får en kort syklus denne gang, og at spira sitter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ha ha alt folk skal bry seg om altså!

*Taster fra Samsungbabyen*

Det er vel sjelden skadelig å legge inn for mye aksjer? :p

Og noen får utslett av det som er tilsatt i papiret......

Ja, i det hele tatt. Det er jo ikke noe rart om de får det da. Innestengt i plast, papir og kjemikalier...

Men det viste seg at vår atopiske jente ble mindre "generelt rød" når vi gikk over til papir. Utslett og eksem får hun uansett, men akkurat det at hun var "generelt litt rød", spesielt etter ei lang natt, det ble bedre.

Delvis også fordi vi på slutten ikke hadde en godt fungerende nattbleieløsning heller da, sant nok.

Æsj. Det er alle galingene fra Generelt da? Usj.

Galningene fra generell har fått barn de også, og de har vært i termingrupper... det var i termingruppene jeg snakket om slikt, ikke på generell, jeg er da ikke suidial.

Men akkurat nå føler jeg at vi er litt gale vi og. Dette burde jo vært live-chat, forum går altfor tregt med 5? personer med. Nå var det jo plutselig veldig mange her. :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp