**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Definitivt mer artig enn nyttig.

Dvs, har man som mål å skravle seg opp noen plasser er det "nyttig" i den forstand at der er mange innlegg å svare på...
Det e sant :) Mange innlegg å svare på= klatring på listan ;)

Listene er alltid gamle innen jeg ser dem.

Jeg får ikke knotet meg til å se dem fra mobilen på jobb, og da er de jo gjerne nesten et halvt døgn gamle før jeg ser dem på kvelden...

Jeg tror nesten JEG er klar for kveldsmat jeg...

Jeg prøver egentlig å kutte kveldsmaten pga at den har en tendens til å bli for usunn, og dytter vekta, og ikke minst sukkerinntaket, feil vei. Jeg spiser nemlig helst havregryn til kveldsmat. Med melk, sukker og rosiner...

Men, jeg skal i alle fall vente til ungene er i seng. Kanskje tar jeg kveldsmat etter jusen, det eneste problemet med den var jo egentlig en litt bitter ettersmak, så spiser jeg etterpå er det jo null problem. Men, da burde jeg antakelig sykle ei mil i kjelleren også, og det tar en halvtime (Ja, jeg sykler sakte...) og jeg vil heller skravle... etterpå må jeg jo dusje, så i det hele tatt tar det tid med sånn trening,..
Æ har hatt ei så travel vakt at æ itj har rukket å spis......no e æ så svoltn atte......bli pizza om 5 min da :)
Burde spist havregryn istedet for pizza,meeeen......det friste ikke ikveill :p

Sara skulle egentlig invitere til skravling om tøybleier. Men så dukket du opp. Og da flyr innleggene avgårde.

Jeg rakk ikke å si at jeg nå er usikker på hva vi skal skravle om i forhold til tøybleier, for nå har jo du forklart så mye allerede.

Æ synes det høres ut som en hard jobb....trur itj æ har klart å jobba med regnskap, masse tall å hold styr på å sånt :)

Mens jeg er et tallmenneske som liker tall. Det gjør det hele enklere.

Tøybleia e ikke nåkka for mæ ihvertfall....masse jobb å æ like det enkelt :)

Listene er ikke oppdatert siden i dag morges tror jeg, ikke når jeg sjekker nå hvert fall...?

Sara skulle egentlig invitere til skravling om tøybleier. Men så dukket du opp. Og da flyr innleggene avgårde.

Jeg rakk ikke å si at jeg nå er usikker på hva vi skal skravle om i forhold til tøybleier, for nå har jo du forklart så mye allerede.

Vi kan gjerne skravle mer om dem. Om vi havner på samme terminforum kan du regne med at jeg kommer til å skravle om en del av mine alternative sider. Og antakelig få en del motbør, så det er kjekt å ha noen som ikke synes jeg er helt gal...

Tøybleia e ikke nåkka for mæ ihvertfall....masse jobb å æ like det enkelt :)

Mindre jobb enn du skulle tro, og enkelt som bare det, egnetlig.

Og jeg har nå altså prøvd begge deler, ettersom yngstejenta nå bruker papir. Joda, det har sine fordeler, men det er ikke sånn at det er udelt enklere altså.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp