**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg drikker grapefruktjus en gang om dagen, dvs på kvelden, for tiden. Om ikke EL kommer uventet tidlig tenkte jeg å øke til to ganger for dagen sånn til eller over helga.

Det avhenger vel også litt av testene, men dagens test viste jo som forventet at jeg er ganske langt unna EL enda.

Mannen synes jeg er sprø. Han er veldig sånn "Enten er man gravid eller så er man ikke gravid". Så han forstår ikke svake tester og negative tester om hverandre og meg som håper. "Hvorfor venter du ikke bare med å teste til du får ett sikkert svar?" Skjønner jo hvorfor ikke menn skal gå gravide, de har jo ikke dette kvinnelige morsinnstiktet som kikker inn 2 dager etter EL. "Åh, lille spire, finnes du der inne så skal jeg passe på deg." Haha...

Ja, hvordan går det med smaken?

Burde egentlig vente til ungene var i seng før jeg tok løs med skravlinga, men jeg er matt.

Og ungene leker fint selv, så da sitter jeg bare her.

Tja. Klarer jeg å la være hvis tempen stiger. Time will show. Nå har jeg jo utfordret meg selv. Siden jeg har brukt over 10 tester allerede 11 dpo...

Mannen synes jeg er sprø. Han er veldig sånn "Enten er man gravid eller så er man ikke gravid". Så han forstår ikke svake tester og negative tester om hverandre og meg som håper. "Hvorfor venter du ikke bare med å teste til du får ett sikkert svar?" Skjønner jo hvorfor ikke menn skal gå gravide, de har jo ikke dette kvinnelige morsinnstiktet som kikker inn 2 dager etter EL. "Åh, lille spire, finnes du der inne så skal jeg passe på deg." Haha...

Mannfolk...

Ja, jeg skravler litt nå mens mannen fortsatt jobber. Tror ikke egentlig han kommer så sent i kveld, men nå er han fortsatt på jobb og surrer.

Åja, trodde du hadde rukket å drikke i dag og. Utsetter det fordi du gruer deg nå igjen?

Tja. Klarer jeg å la være hvis tempen stiger. Time will show. Nå har jeg jo utfordret meg selv. Siden jeg har brukt over 10 tester allerede 11 dpo...

Jeg venter spent på tempen din i morgen, og om du klarer å vente.

10 tester 11 dpo er litt heftig. Jeg hadde muligens klart det selv, om jeg ikke hadde en sånn avtale med mannen. Jeg tester ikke alene. Jeg leser alltid av testen sammen med ham. Derved virker det litt disiplinerende på behovet for å teste for tidlig, og mange ganger...

Sikkert greit å vente med to glass per dag til over helgen. Veldig nysgjerrig på om du får effekt allerede denne pp'en.

Åja, trodde du hadde rukket å drikke i dag og. Utsetter det fordi du gruer deg nå igjen?

Nei, jeg utsetter fordi jeg drikker det på kvelden, og nå er jeg relativt akkurat ferdig med middagen, kvelden er definert som når ungene er i seng, og det er de altså ikke på ei lita stund enda, tenker de får kveldsmat sånn om en halvtimes tid, så går vi på badet, og så håper jeg de sover sånn i åttetiden, så DA starter kvelden min.

Jeg venter spent på tempen din i morgen, og om du klarer å vente.

10 tester 11 dpo er litt heftig. Jeg hadde muligens klart det selv, om jeg ikke hadde en sånn avtale med mannen. Jeg tester ikke alene. Jeg leser alltid av testen sammen med ham. Derved virker det litt disiplinerende på behovet for å teste for tidlig, og mange ganger...

Ja, jeg burde laget en avtale. Problemet er at jeg har latt testene ligge i en skuff som jeg rekker fra do. Så det betyr at jeg kan ha kommet meg helt frem til doskålen før jeg rekker å tenke: "Det er sikkert lurt å sjekke nå!" Livsfarlig kombinasjon. Jeg skal flytte dem til en annen plass.

Ja. Kvelden. Du får komme med dommen over dagens smart. Jeg synes det gikk mye greiere med smaken etter omtrent en uke.

Jeg lurer sånn på hvordan det gikk med FruJohnsen. Blir nesten litt bekymret når hun ikke har vært innom her i hele dag.

Sikkert greit å vente med to glass per dag til over helgen. Veldig nysgjerrig på om du får effekt allerede denne pp'en.

Potensielt kan jeg få EL i helgen, men antaklelig skjer det ikke før mot slutten av neste uke, tipper jeg.

Og så kommer jeg ikke over at dette bildet ligger på forsiden på dagbladet.no;
978x.jpg

Hun ser så fæl ut.

Ja, jeg burde laget en avtale. Problemet er at jeg har latt testene ligge i en skuff som jeg rekker fra do. Så det betyr at jeg kan ha kommet meg helt frem til doskålen før jeg rekker å tenke: "Det er sikkert lurt å sjekke nå!" Livsfarlig kombinasjon. Jeg skal flytte dem til en annen plass.

Mine bor på soverommet. De skal jo ikke oppbevares over normal romtemperatur, og på badet vårt er det ofte varmt.
(På soverommet er det vel derimot kanskje litt kaldt etterhvert som det blir vinter)

Og siden jeg alltid tester sammen med mannen... ja, så blir det ikke så ofte.

Potensielt kan jeg få EL i helgen, men antaklelig skjer det ikke før mot slutten av neste uke, tipper jeg.

Ja, men du rekker vel å se litt mer utslag på EL-tester før det skjer. Så da kan du tilpasse grapefruktjuice til EL-testene. Litt av et prosjekt.

Mine bor på soverommet. De skal jo ikke oppbevares over normal romtemperatur, og på badet vårt er det ofte varmt.
(På soverommet er det vel derimot kanskje litt kaldt etterhvert som det blir vinter)

Og siden jeg alltid tester sammen med mannen... ja, så blir det ikke så ofte.

Vi har det ikke så varmt på det badet der. Mest til tissing. :p Soverommet vårt er iskaldt. Tror kanskje jeg skal oppbevare dem på gjesterommet (bare ta det bort dersom vi får gjester, men det er sjelden, brukes mer som kontor).

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp