**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da er det bare og vente å se. Noen bygger seg opp over maaange dager, mens andre går raskt opp og raskt ned. Jeg synes også det har vært litt forskjellig fra syklus til syklus hos meg.

Jeg har lyst til at det skal være i overimorgen. Jeg har lyst til å ta ny (positiv) test. Hva skal jeg gjøre i dag for å tenke på noe annet?

Da er det bare og vente å se. Noen bygger seg opp over maaange dager, mens andre går raskt opp og raskt ned. Jeg synes også det har vært litt forskjellig fra syklus til syklus hos meg.

Jeg har lyst til at det skal være i overimorgen. Jeg har lyst til å ta ny (positiv) test. Hva skal jeg gjøre i dag for å tenke på noe annet?
Det bli speinnanes å sjå framover da...bra æ har maaang el testa ligganes :)
Har æ vorre dæ,så har æ tatt en skikkelig lang treningstur ut i marka, så dratt heim å tatt en laaang dusj å så tatt mæ en litn hvil....å hørt på musikk :)
Eller møtt ei venninne å dratt på kafe å shoppa litt.....:)

Vanskelig å itj tenk på nå ainna enn testa når man først får positiv å så negativ å så positiv å vil æ tru....Håpe du får et skikkelig svar snart :)

Det bli speinnanes å sjå framover da...bra æ har maaang el testa ligganes :)
Har æ vorre dæ,så har æ tatt en skikkelig lang treningstur ut i marka, så dratt heim å tatt en laaang dusj å så tatt mæ en litn hvil....å hørt på musikk :)
Eller møtt ei venninne å dratt på kafe å shoppa litt.....:)

Jeg har kommet hjem fra trening. Trente da forumet lå nede. :p Og det verste var at jeg ikke klarte å sitte på spinningsykkelen. Tenkte jeg skulle ta oppvarmingen på den, måtte gå over på en tredemølle. Hver gang jeg bøyde beinet opp på sykkelen gjorde det vondt nederst i magen. Mulig jeg er hypersensitiv på menssmertene pga. alle testene, men det var litt rart. :p Litt optimistisk fortsatt. ;)

Jeg får nok et skikkelig svar om to dager. Tr på ettermiddag/kveld eller positiv test vil jeg tro.

Gubben skifte dekk på bilen,så kjæm mæ itj på jobb helt enda ;) Sitt innpå her litt da..:)

Æ ska benytt prøvetia me å bli enda flinkar t å tren :)

Æ e en evig optimist :) I å med at du har hatt positiv test,så regne æ me at du e gravid :)

Ja, men positiv og skyggestrek er vel en uklar definisjon i de svake strekene jeg har hatt?

Halla damer! Fortalte sjefen idag at jeg ønsket å gå tilbake til min 80% stilling som medarbeider istedet for avdelingsleder! Skal bli godt med mindre ansvar og stress kjenner jeg :) kroppen har iallefall takla stresset veldig dårlig i det siste så sitter med en god følelse for avgjørelsen.

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Halla damer! Fortalte sjefen idag at jeg ønsket å gå tilbake til min 80% stilling som medarbeider istedet for avdelingsleder! Skal bli godt med mindre ansvar og stress kjenner jeg :) kroppen har iallefall takla stresset veldig dårlig i det siste så sitter med en god følelse for avgjørelsen.

Så bra! :) Lurt å lytte på kroppen.

Og jeg har blitt litt mer syk i hodet, fant denne nettsiden hvor folk har lagt ut testene sine; http://www.early-pregnancy-tests.com/positive-pregnancy-test12.html

Her ser jeg at maaange har fått svake/svakere/svake frem til 12/13/14 dpo før det endelig kommer ordentlig farge. Så da fikk jeg litt håp igjen. Ajajaja... Verdens lengste dpo-land. Om jeg kommer over til pp 5 så skal mannen få lov til å ha ansvar for testene mine. Så skal han få lov til å gi meg 1 hver dag fra 12 dpo, ikke før.

Kommer til å kjøpe en test i dag med to pakning på apoteket.. :D tror jeg er 8 dpo idag og typen vi at jeg skal teste allerede idag :p
Er spent! Kroppen gir ut signaler som gir smått håp, men prøver å ikke tenke noe på det!:p
Skal knipe igjen så lenge jeg kan, og ikke drikke alt for masse!

Noen som vet om (BEKLAGER DETALJER)hvit//lysgrønn(?) slimete utflod (strekker seg i mange tynne tråder i pappiret/trusa kan være et tegn? Kan ikke tenke meg at det er sopp iallefall :p ei heller el! Men kanskje det er el igjen der kanskje egget ikke ble sluppet da jeg hadde el førsre gang?:o

Kommer til å kjøpe en test i dag med to pakning på apoteket.. :D tror jeg er 8 dpo idag og typen vi at jeg skal teste allerede idag :p
Er spent! Kroppen gir ut signaler som gir smått håp, men prøver å ikke tenke noe på det!:p
Skal knipe igjen så lenge jeg kan, og ikke drikke alt for masse!

Noen som vet om (BEKLAGER DETALJER)hvit//lysgrønn(?) slimete utflod (strekker seg i mange tynne tråder i pappiret/trusa kan være et tegn? Kan ikke tenke meg at det er sopp iallefall :p ei heller el! Men kanskje det er el igjen der kanskje egget ikke ble sluppet da jeg hadde el førsre gang?:eek:

Hvis du har tenkt til å begynne å teste allerede 8 dpo burde du bestille fra billig-teste.dk
Da kan du f.eks. kjøpe 10 tester for 100 kr, og så har du dem i posten om to dager (10 dpo). Veldig dyrt å kjøpe på apoteket hvert fall.

Jeg vil også teste slik !

El testing er ikke like gøy.

Dagens selvsagt negativ, det visste jeg den ville bli. Tidlig enda.

Hvis du har tenkt til å begynne å teste allerede 8 dpo burde du bestille fra billig-teste.dk
Da kan du f.eks. kjøpe 10 tester for 100 kr, og så har du dem i posten om to dager (10 dpo). Veldig dyrt å kjøpe på apoteket hvert fall.

Har bestilt 10 pk fra ebay serru, men pakken min har ikke kommet enda :( så ja.. hvis den ikke sitter denne mnd så har jeg noen å brenne av fremmover :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp