Jeg vil også teste slik !
El testing er ikke like gøy.
Dagens selvsagt negativ, det visste jeg den ville bli. Tidlig enda.
Er ikke noe gøy når man får annehver dag på g-tester heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil også teste slik !
El testing er ikke like gøy.
Dagens selvsagt negativ, det visste jeg den ville bli. Tidlig enda.
Har bestilt 10 pk fra ebay serru, men pakken min har ikke kommet endaså ja.. hvis den ikke sitter denne mnd så har jeg noen å brenne av fremmover
![]()
Sara nå er du rundt og kommer med gode innspill og svar i andre tråder, men skravler ikke her! Synes du jeg syter fælt over g-testene mine?
Jeg kan godt sende litt empati til deg som drikker grapefruktjuice og tisser på EL-tester med litt vondt i blæra hver dag kl. 11.
I know!Er ikke noe gøy når man får annehver dag på g-tester heller.![]()
Vis vedlegget 35305
Ikkje blendahvit, men det nærmer seg ! Det som var på synlige steder, når bunaden er i bruk, er borte!!!!
Ebay tar fort en mnd å få.Åja. Jaja.. ebay tester har jeg ingen erfaring med, men er kjempefornøyd med levering fra billige-teste.dk![]()
Ebay tar fort en mnd å få.
Vi får se hva du klarer.
Jeg hadde muligens ikke klart det, men tempen gir jo i stor grad svaret egentlig...
Ja. Jeg vet ikke hva jeg klarer nei. Du skal se at jeg tisser på en pinne kl. 11 i stedet, når du skal ta EL-test. Haha..
Ja, det kan se litt ut hos meg som om tempen kryper litt ned i morgen (altså dagen før tr). Så derfor jeg ble så glad for høy kveldstemp i dag.
Og jadda; nå er jeg desperat. Klamrer meg til håpet og har blitt helt gal.
Hos meg kryper den stort sett også nedover før mens.
Skjønner hvordan det er. Har hatt det sånn selv...