**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg vil også teste slik !

El testing er ikke like gøy.

Dagens selvsagt negativ, det visste jeg den ville bli. Tidlig enda.

Er ikke noe gøy når man får annehver dag på g-tester heller. :(

Har bestilt 10 pk fra ebay serru, men pakken min har ikke kommet enda :( så ja.. hvis den ikke sitter denne mnd så har jeg noen å brenne av fremmover :D

Åja. Jaja.. ebay tester har jeg ingen erfaring med, men er kjempefornøyd med levering fra billige-teste.dk :)

Sara nå er du rundt og kommer med gode innspill og svar i andre tråder, men skravler ikke her! Synes du jeg syter fælt over g-testene mine?

Jeg kan godt sende litt empati til deg som drikker grapefruktjuice og tisser på EL-tester med litt vondt i blæra hver dag kl. 11.

Nå har jeg kommet så nærme tr at jeg begynner å få lyst til å tempe nå på ettermiddag/kveld. Gjorde det forrige pp, fordi noen spurte i tempe-tråden om hva temp-forskjell kveld/morgen var. Og da fant jeg jo ut at jeg har 0,5 høyere i temp på kveld. Og den første kvelden jeg IKKE fikk 0,5 høyere (for jeg testet 2-3 dager for å sjekke om det var konsekvent), så var tempen lavere morgenen etter. Så nå har jeg lyst til å bare koble meg opp til termometer. :p

1381852485866.jpg

Ikkje blendahvit, men det nærmer seg ! Det som var på synlige steder, når bunaden er i bruk, er borte!!!!

Sara nå er du rundt og kommer med gode innspill og svar i andre tråder, men skravler ikke her! Synes du jeg syter fælt over g-testene mine?

Jeg kan godt sende litt empati til deg som drikker grapefruktjuice og tisser på EL-tester med litt vondt i blæra hver dag kl. 11.

Nei, bare veldig sparsomt innom fra mobilen og da er denne tråden overveldende aktiv å følge..

Ebay tar fort en mnd å få.

Ohoy du. Så mye tålmodighet har jeg jo ikke. Jeg har maks 2 timer tålmodighet for tiden. :p

Takke meg til den danske. Billigere enn de norske, men rask levering. Perfekt for utålmodige meg, som er erklært testoman og burde kjøpe billig!

Tempen var 37,4. Da virker det stabilt fortsatt. Har bare sittet på sofaen siste timen nå, så ikke noe voldsom aktivitet. Med erfaringen fra forrige pp betyr det morgentemp 36,9. Ganske stabilt med andre ord. Jeg krysser fingrene for at tempen ikke ramler ned.

Og apropos testomani: jeg har lovet i dagboken min at jeg ikke skal teste i morgen, men holde meg i to dager nå. For da vil jeg heller se an tempen de neste to dagene før ny test. Hvis jeg klarer.

Vi får se hva du klarer.

Jeg hadde muligens ikke klart det, men tempen gir jo i stor grad svaret egentlig...

Vi får se hva du klarer.

Jeg hadde muligens ikke klart det, men tempen gir jo i stor grad svaret egentlig...

Ja. Jeg vet ikke hva jeg klarer nei. Du skal se at jeg tisser på en pinne kl. 11 i stedet, når du skal ta EL-test. Haha..

Ja, det kan se litt ut hos meg som om tempen kryper litt ned i morgen (altså dagen før tr). Så derfor jeg ble så glad for høy kveldstemp i dag.

Og jadda; nå er jeg desperat. Klamrer meg til håpet og har blitt helt gal.

Da kan jeg skryte av at jeg har klart å vente til IKM? :rolleyes:

Ja. Jeg vet ikke hva jeg klarer nei. Du skal se at jeg tisser på en pinne kl. 11 i stedet, når du skal ta EL-test. Haha..

Ja, det kan se litt ut hos meg som om tempen kryper litt ned i morgen (altså dagen før tr). Så derfor jeg ble så glad for høy kveldstemp i dag.

Hos meg kryper den stort sett også nedover før mens.

Hos meg kryper den stort sett også nedover før mens.

Ja, mange som har det sånn, men så er det noen som får det dagen etter tr kom på besøk. Da blir det jo irriterende igjen. Jeg synes det var greit forrige syklus da den sank litt dagen før, og enda mer selve dagen. Da så jeg det jo. Nå kan den godt gå oppover. :p

Skjønner hvordan det er. Har hatt det sånn selv...

Det er så fantastisk med dere her inne. Ingen andre som forstår dette her tror jeg.

Nå kan din meget gjerne gå oppover. Klarer du DA å la være å teste?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp