Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehehehem, va nettopp på do......testen vist 2 streker,men den ene va bittelitt lysar enn den andre....Må på do.
Begynner el testing, så må vente litt.
E det viktig at man tar testen før 11????Åh.. EL-testing og klokken 11 ja. Du har 10 minutter igjen.
Skjorta mi er bedre. Ikkje bra, men bedre. Fortsetter behandling og håper.
Jeg har stort sett aldri fått noe klart før 12 dpo, så hold på håpet!
Æ tok testen halv 11 æ...![]()
Håpe du e gravid æJeg googlet nå. Det var mange som påpekte at tester sier bare hva de minimum skal være sensitive på. Altså f.eks. sensitivitet på 50. Da kan du ha 2 tester i samme pakke hvor en har sensitivitet på 25 og en på 40, begge vil altså slå ut på 50. Det ga meg litt nytt håp. Selv om jeg er usikker på om knipene i magen er spire eller menssmerter i dag, i går kveld hadde jeg veldig rar følelse i magen da jeg la meg. Nå på formiddagen minner det mer om vanlige menssmerter igjen.
E det viktig at man tar testen før 11????![]()
Ok, æ har aldri brukt el testa før,så vet ingen ting om sånt.....Æ får gjør det samme som dokk æ å da framoverDet er anbefalt å vente en god del timer etter at man har stått opp, slik at kroppen har vært våken en del timer. Derfor er anbefalingen mellom 11 - 15. Da pleier Sara og jeg å holde oss den siste timen fordi vi egentlig må tisse rundt kl. 10.![]()
Da ska æ følg rådet dokkers framoverHelst mellom 11 og 15.
Speinnanes!!! Håpe syklusen din e i orden no da, å at spiren sitt gangen herForrige syklus drev vi på sammen med disse testene, men hun fikk positiv, og jeg drev fortsatt jakten på el når hun testet etter baby, så nå er vi en halv syklus, eller mer, skjevt. Pga min lange forrige. Jeg håper denne blir av normal lengde, og begynner derfor i dag, men er forberedt på å holde på ei uke eller to.
Men nå går jeg på do.
Forrige syklus drev vi på sammen med disse testene, men hun fikk positiv, og jeg drev fortsatt jakten på el når hun testet etter baby, så nå er vi en halv syklus, eller mer, skjevt. Pga min lange forrige. Jeg håper denne blir av normal lengde, og begynner derfor i dag, men er forberedt på å holde på ei uke eller to.
Men nå går jeg på do.
E det sånn at el testan blir sterkar å sterkar? Min vist to streker idag....men den ene va mer rosa enn den andre![]()