**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vi har jo komme langt oppover lista jo,whoop,whoop :wav

Vi ska no klar å kom på topp 20 i oktober ja :)

Vi skravles imårra kveill,etter jobb, om dokk itj søv da :)

OJ!!! Tuppeline er på topp 10! 6. plass, og jeg på 12. plass og Sara på 16. plass. Sara - du har virkelig klatret.

FruJohnsen - du er på 44. plass, så fra å ikke være på topp 100 så klatrer du voldsomt du og.

Nå er det leggetid her i gården og! Måtte bare se hva som var nytt. :P

Natta!

Ohh, det var klatring det !

Da fikk ikke jeg sove mer. Ventet vel på å teste. Kom "noe"/skyggestrek etter tidsfristen, men det er svakere enn i går så jeg får det ikke på et bilde. På bilde blir det blendahvit. Begynner å miste litt troa på at det er noe mer enn skyggestreker, for nå er det jo faktisk 2 døgn siden den første. Fikk jo håp av den i går kveld som kom før tidsfristen da, men den er utrolig svak fortsatt. Fare for at jeg har fått flere dårlige tester i samme forsendelse? Jaja..

Da kryper jeg tilbake opp i senga. Sees etter oppdateringen. :)

Annenhver test er blendahvit og annenhver test er det "noe" på i 2 døgn? Nå har jeg vel tatt 6-7 tester disse to døgnene. Måtte ta 2 nå på morgenen, siden jeg har fått annenhver hele veien. På morgenen nå så ble det en blendahvit og så den ene med den svake svake skyggestreken.

Rart. Du er nå... Hvor mange dpo ?

Annenhver test er blendahvit og annenhver test er det "noe" på i 2 døgn? Nå har jeg vel tatt 6-7 tester disse to døgnene. Måtte ta 2 nå på morgenen, siden jeg har fått annenhver hele veien. På morgenen nå så ble det en blendahvit og så den ene med den svake svake skyggestreken.
Mmmmmm, så rart....Krysse fingran for at du får en skikkelig positiv test snart :) Trur du e gravid læll æ, sia du har hatt positiv test :)

Da har æ inntatt dagens første glass me grapefruktjuice :)

Løk,raspa gulrot å eggehvite i stekepanna å litt aromatkrydder e godt :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp