**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ har nettopp begynnt me fify shades....;)
Hm har fortsatt ikke lest ut den første boka. Det fenga meg ikke nok. Litt som True Blood bøkene, den kvinnelige hovedpersonen bare irriterer meg :P

Dingdingdingdingding ding!!! Hatee hatee hatee- ho!!

OKEI!! Og god natt! Snakkes i morgen!!

I neste skravlekonkurranse vil jeg ha det sånn som vi trodde det var i forrige runde, før vi skjønte at vi hadde misforstått. Det var SÅ koselig! :D

Ja, natta!

Jeg ble nektet PC og satt foran TV'en. Det ene strikketøyet mitt ble ferdig da, men jeg savnet dere. Og iPad'en plinget borti kroken så jeg visste at noen quotet meg og at dere sannsynligvis satt og skravlet.

Tuppeline, du lå høyere enn 29. plass i går på oppdateringen, for du har ligget ca. 3 plasser foran meg hele tiden. På oppdateringen i går kveld hadde jeg klatret til 17. plass og du var på 14.

Nå er jeg på 15. plass, og du ligger fortsatt 3. hakk foran. :p

Jeg ramler nok ned i morgen, pga. laber innsats i dag.

Jeg ble nektet PC og satt foran TV'en. Det ene strikketøyet mitt ble ferdig da, men jeg savnet dere. Og iPad'en plinget borti kroken så jeg visste at noen quotet meg og at dere sannsynligvis satt og skravlet.
Åh savna deg også!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Natta jenter. Jeg er klar for å sove nå, gleder meg sånn til testing i morgen, men er klar over at det kan eventuelt ta enda flere dager selv om det skulle være noe på lur. Så jeg forsøker å være litt avslappet, så godt det går. ;)

Jada, taster fra senga... Må få endret signaturen min fra mobilen ser jeg! Kjøpt meg s4 :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp