Æ har nettopp begynnt me fify shades....Nei nå må jeg legge meg! Skal begynne på ny bok- den siste i Hunger Games- trilogien!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ har nettopp begynnt me fify shades....Nei nå må jeg legge meg! Skal begynne på ny bok- den siste i Hunger Games- trilogien!![]()
Har du klappa en kamel eller kosa en kanin........Alt er bedre enn lanoreklamen..!
Har du klappa en kamel eller kosa en kanin........![]()
Vask de henda,vask,vask de henda....Har du klappa en kamel eller kosa en kanin........![]()
Hm har fortsatt ikke lest ut den første boka. Det fenga meg ikke nok. Litt som True Blood bøkene, den kvinnelige hovedpersonen bare irriterer megÆ har nettopp begynnt me fify shades....![]()
DustVask de henda,vask,vask de henda....![]()
Hohohohoho,terglus sjøDust![]()
Nattinatt å sov godtOKEI!! Og god natt! Snakkes i morgen!!

God med en dusj før man skal sove! Natta!Nattinatt å sov godtSka finn senga sjøl no,men først en dusj
![]()
Ja !!!I neste skravlekonkurranse vil jeg ha det sånn som vi trodde det var i forrige runde, før vi skjønte at vi hadde misforstått. Det var SÅ koselig!![]()
Åh savna deg også!!Jeg ble nektet PC og satt foran TV'en. Det ene strikketøyet mitt ble ferdig da, men jeg savnet dere. Og iPad'en plinget borti kroken så jeg visste at noen quotet meg og at dere sannsynligvis satt og skravlet.