D gjør nok d,men akkurat her æ bor, så e prevensjon synd, det e ei spesiell kristen sekt her....Det gjelder vel i hovedsak katolikker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D gjør nok d,men akkurat her æ bor, så e prevensjon synd, det e ei spesiell kristen sekt her....Det gjelder vel i hovedsak katolikker
Ska lag imårraDet anbefales
Absolutt ikke, de er like forskjellige som andre folk.
Absolutt ikke,man ska ikke greie alle kristne med en kam, æ tenke på den sekten som bor attme her, ikke alle kristneJeg er kristen. Jeg har hatt sex siden jeg var 16 år, giftet meg når jeg var 24 år. Har hatt tre kjærester, møtte mannen i mitt liv i 2007. Gått på prevensjon siden jeg var 16 år og sluttet i fjor. Syns ikke du skal greie over alle kristne med en kam![]()
Hva slags sekt er dette? Veit du det?Absolutt ikke,man ska ikke greie alle kristne med en kam, æ tenke på den sekten som bor attme her, ikke alle kristne![]()
Indremisjonen kalle dæm sæ...Hva slags sekt er dette? Veit du det?![]()
Indremisjonen kalle dæm sæ...![]()
Det e nån som har det gitt...Aha, jau jau de er vel fertile og har mye sexNoen som har det!
![]()
Absolutt!Det e nån som har det gitt...Men, nei da...enkelte burde delt litt på fertiliteten sin
![]()
Send litt hit da velMaten er god, forresten !
Burde lagt mæ æ å gitt....tilivakt imårraMen klokka flyr.
Leggetid etter maten, tror jeg...
Å æ har wake me up av avici på hjernen....Vask de henda, vask vask de henda!! Vaskvaskvask!!
IDIOTREKLAME!!!! KOM DEG UT AV HUE MITT
*nynne desperat på The Fox*
Me 2!Burde lagt mæ æ å gitt....tilivakt imårra![]()
Alt er bedre enn lanoreklamen..!Å æ har wake me up av avici på hjernen....![]()