**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er på plass 81 jeg :P Haha!

De trekker jo premier på topp 100 også, og for et par dager siden var du vel ikke der heller, var det ikke så? Eller bander jeg med noen andre nå?

Så du skravler deg oppover du også!

De trekker jo premier på topp 100 også, og for et par dager siden var du vel ikke der heller, var det ikke så? Eller bander jeg med noen andre nå?

Så du skravler deg oppover du også!
Neida for et par dager siden var jeg ikke der i det hele tatt. Så jeg har jo økt noe!

Der kom mannen og vil ha pc'n for den jobbsøknaden, så da blir det mobilen for meg. funker det også, men mer knot å skrive da.

Skal lage mat nå. Ostesmørbrød med Tacokjøttdeig.

Åh det hørtes godt ut!!

Æ må vel inn å sjekk lista da...va jo nede på 29 plass igår....

Prevensjon e vel synd i deres øya....

Jeg er kristen. Jeg har hatt sex siden jeg var 16 år, giftet meg når jeg var 24 år. Har hatt tre kjærester, møtte mannen i mitt liv i 2007. Gått på prevensjon siden jeg var 16 år og sluttet i fjor. Syns ikke du skal greie over alle kristne med en kam :)

Jeg er sulten. Og kvalm. Men vi har ikke mer brød igjen, alt gikk til frokost. Jau jau!

Tru æ må få mæ et liv istedet for å setta innpå her....:rolleyes:

Jeg er kristen. Jeg har hatt sex siden jeg var 16 år, giftet meg når jeg var 24 år. Har hatt tre kjærester, møtte mannen i mitt liv i 2007. Gått på prevensjon siden jeg var 16 år og sluttet i fjor. Syns ikke du skal greie over alle kristne med en kam :)

Absolutt ikke, de er like forskjellige som andre folk.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp