**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg er ikke på Fb, og er uansett ikke intetessert i å koble Bv og mitt navn, så jeg håper folk blir her !!!

Hei hei. Nå er d noen mnd siden sist jeg var her inne, og ingen forandring i status. Fremdeles ikke gravid :oops:

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hei hei. Nå er d noen mnd siden sist jeg var her inne, og ingen forandring i status. Fremdeles ikke gravid :oops: kjenner d røyner godt på nå. Men det skjer vel når vi minst venter d? :rolleyes:

I dag kjenner jeg at jeg er lei, lei av å kjenne etter alt på kroppen som er uvanlig, tross at det kun er 1 dpo og min 1pp
images
Akkurat det savner jeg med å ikke vere prøver, slippe å kjenner etter symptom, om vi hadde nok sex osv osv :p

Hei hei. Nå er d noen mnd siden sist jeg var her inne, og ingen forandring i status. Fremdeles ikke gravid :oops: kjenner d røyner godt på nå. Men det skjer vel når vi minst venter d? :rolleyes:

Velkommen tilbake :) Krysser fingrene for at tiden snart er inne for deg
images
:)

Kommer ikke til å gå over til fb jeg heller, det er en grunn til at jeg ikke roper ut om hvem jeg er ;)

Edit: ser nå at det står i bruksanvisningen: "unngå lactal hvis du prøver å bli gravid, da lactal har en lav ph-verdi som kan forverre miljøet for spermiene." :(

Det med FB.
Syns FB er en fin ting for tremingrupper etter 1. trimester, men før det, og før man blir gravid er det mange som ønsker å være anonyme.

Synes fb sikkert er en fin ting, men å "verve" herfra er ufint og så vidt jeg husker også mot forumets regler.

Sitter godt plassert i sofaen med popcorn og brus, og ser Fødeavdelingen :D

tok litt tid før jeg fant ut hvor guttungen hadde gjemt fjernkontrollen. hehe nå er det rett kanal

Synes de er flinke de som jobber på engelsk sykehus på det programet, håper jeg får slike flinke folk rundt meg når jeg skal føde.

Sånn gelé til underlivet mtp forstyrra bakterie flora :)

Sendt fra app'en :-)

Å har hatt en lignende gele, men tror det heter noe annet. Var rosa og hvit men finner den ikke nå, så tror jeg må kjøpe en ny.

Åååå. Vi spurte husverten om de kunne tenke seg å selge huset vi leier ( til oss). Og fikk til svar at ja, kanskje til høsten, og at vi skal bli orientert! Men, tenk hvis de legger d ut for
Salg, i stede for å bare selge rett til oss! :eek: d vil si, enten blir vi endelig eiere av bolig, eller så må vi flytte på oss, noe som er nærmest umulig her vi bor. Sukk:oops:

Får nå håpe då dere får huset, hadde jo vært kjekt for deres del.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp