**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sommer, ferie og sol! Deilig.

Heldigvis ikke tid for el, deler rom med ungene vegg i vegg med svigermor. Men tid for mens, litt dumt det da, men jeg skal klare det.

da er det kvelden for meg opp til testing i morgen:D endelig er jeg 12 dpo:D

Har dusja alle ungene :) tatt oppvasken (glede meg til oppvask maskin nå ja) vasket gulv, ryddet leker inne og ute. Nå er det kaffe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sitter å kjenner på lukten av nybakt brød som koser seg og hever i ovnen:D dette skal bli bra litt annet å tenke på enn den pokkera TR'en:p

CD 1

Egentlig, ENDELIG, for jeg har jo ventet på den siden tirsdag.
Men håpet at den uteble, sånn i starten. så kom spottingen, og tempfall, og mer spotting, og nytt tempfall, så ja, da mensen kom idag var det egentlig bare "endelig, da tar vi fatt på ny syklus"

Denne skal ikke bli påvirket av feriegjester, ferie, og samsovingsproblematikk, vi skal være hjemme i eget hus, uten husgjester, i den trolige fruktbare perioden, så da skal vi prøve litt bedre enn denne gangen!

Nå nærmer det seg slutten av ferien, vi planlegger hjemreise om et par dager. Det er koselig her, men jeg merker at ungene begynner å bli mer irriterende, dvs, de plukker på mer, er mer trøtt (legger seg for sent) og derved sur, plager hverandre og får sine sinneutbrudd. Mor selv synes at iberegnet pms og sånn, så har jeg oppført meg finfint hos svigermor, og legger et par av mine følelser av "kritikk og vanskeliggjøring" på "sikkert min pms"-hylla og prøver å ikke tolke ting i verste mening, for jeg vet jo at jeg egentlig har en gullgod svigermor!

Men det skal på et vis likevel bli godt å komme hjem til seg selv, altså!

Da var ferien over for denne gang for min del. Hatt bare 3 uker, men skal ta ut resten senere i høst/vinter.
Har hatt fint vær nesten hele ferien og skal ikke klage. Vært på campingen i 11 dager i sommer og så ble det en 5 dagers sverigetur med sol og bad :) Så i dag var det godt å komme hjem!
Nå sitter jeg bare og ser på klokka og tenker at jeg skulle ha funnet senga for lenge siden, men er ekstremt opptatt med å henge her inne istedet :P
Mannen er på jobb i natt så jeg må ligge alene....kjedelig.....

Er utrolig trøtt i dag, ligger på sofaen kl er 6 og jeg vil bare legge meg. bør kanskje vente til det er leggetid for ungen i hus.

I morgen reiser vi hjem, og i dag kjenner jeg at det skal bli godt.

To uker ferie igjen, og mange planer for dem.

Må bare spørre andre her. Er det flere enn meg som reagerer på en spesiell Forum bruker her inne? Noe skurre alvorlig. Er inne i tråder å lage kvalm og når bruker lager sine egne tråder er det helt vilt? Noen mennesker er veldig spesielle som ikke har annet å bruke tiden på altså.

Er ikke helt sikker på hvem du menner, men nå har ikke jeg lest så å mye i alle forumtrådene, hvis det ikke er meg du mener så beklager jeg på mine vegne.

Er ikke helt sikker på hvem du menner, men nå har ikke jeg lest så å mye i alle forumtrådene, hvis det ikke er meg du mener så beklager jeg på mine vegne.
Så klart ikke. Sende deg en pm.

hehe må nesten signere denne :p

I dag har jeg en j@vlig dag på jobb! Tunnelsyn, ser nesten ingenting på skjermen, eller ting rundt meg! Murringer som faen i bekkenet/livmoren og forsov meg (dog bare 10 min forsinket? :p JEEJ for en dag dette skal bli!

I dag har jeg en j@vlig dag på jobb! Tunnelsyn, ser nesten ingenting på skjermen, eller ting rundt meg! Murringer som faen i bekkenet/livmoren og forsov meg (dog bare 10 min forsinket? :p JEEJ for en dag dette skal bli!
Kjedlig start på dagen, håper det snur og du får en fin dag.

Noen som vet om omganggsyke påvirker befruktningen? Sikkert et dumt spm, men jeg må spørr...Kvalmen har uttartet seg til at jeg kastet opp på jobb og er generelt rar i hele kroppen. Kanskje uttak av hormonspiral og all denne humpingen har gjort meg gærn :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp