**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Litt sutring herfra og. Har akkurat kommet til svigermor etter å ha vært noen dager hos farmor og farfar. Farmor er veldig flink til å kommentere hvor tjukk jeg er, og jeg kjenner eg begynner å bli lei det. Så kommer vi hit, og så spør svigermor meg om hvorfor jeg har så mange kviser. Æsj altså. Som om jeg ikke bryter meg selv nok ned også det, de må liksom de også.
Men men. Forhåpentligvis er jeg gravid og kan snart bære en flott stor mage istedenfor en tjukkebollemage. Lov til å håpe iallfall.

Bestemødre kan si mye rart... Svigermødre også. Det var en veldig merkelig ting å kommentere dersom man ikke mener noe med det.

Feber og oppkast er gått over.men er diaré og mye sutring. Også sier han at han har vondt. Men flere i bhg som har hatt diare i over en uke :/
Kjedelig med negative tester a.
Æsj så kjedelig :( Håper han er bedre snart. Ja de testene kan bli positive synes jeg! :p

Bestemødre kan si mye rart... Svigermødre også. Det var en veldig merkelig ting å kommentere dersom man ikke mener noe med det.
Farmor mente noe med det, hun synes jo at jeg må slanke meg. Svigermor spurte om hvorfor jeg hadde så mye kviser, for jeg har ikke hatt det før. Så det var nok bare av ren nysgjerrighet, men det er kjipt for meg uansett :p

Farmor mente noe med det, hun synes jo at jeg må slanke meg. Svigermor spurte om hvorfor jeg hadde så mye kviser, for jeg har ikke hatt det før. Så det var nok bare av ren nysgjerrighet, men det er kjipt for meg uansett :p

Haha hun tror kanskje du er gravid? ;)

God morgen :D nå har eg to timer barne fri;)
Skal i møte så far har levert dem. Så da er det ut i vinter hagen og høre på fuglene og drikke kaffe i ro. Gjør godt i sjelen en gang i blant :)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Æsj æsj æsj. Skal snart til tannlege . Gruer meg, har så tannlegeskrekk:(

Hei og hopp!

Jeg er ny her inne, men full ac spørsmål selvsagt.

Er det normalt at puppene vokser tre størrelser uten at man er gravid? :) Jeg kan ikke teste før om to dager ifølge babyverden.

I dag er det 8. juni, og du er på dag 30 av syklusen. Det er 11 dager siden eggløsningen, 28. mai, og 2 dager til en graviditetstest kan være positiv.

hah, det er ikke normalt! :D

Er sliiiiiten og høy på kaffe :P Haha, vært laaang dag på jobben idag.

Da var guttungen frisk igjen. Vært en slitsom uke. Så nå har jeg kanskje litt mer tid på nett igjen, i steden for å vaske spy.
1 uke til vi drar på ferie og el :p

Jeg sitter her å r nervøs/spennt på om tr dukker opp eller jeg får positiv test nå de nærmeste dagene:-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ifølge ff er den idag.. (Er 13dpo iforhold til den), ifølge womanlog er den tirsdag ( er 11 dpo i forhold til den).. S er nervepirrende dager :-P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp