**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er i hvert fall kjekt og ha. Her forlange eg å ha de på rommet mitt til de er ett år. Like og ligge å høre pusten deres og våkne til de.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er nok veldig trygt å ha ja :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ikke fulgt med her de siste dagene jeg, noe nytt?:-)

Mannnen har blitt forkjøla her nede på Kreta, skal tro det er god stemning... Han som vanligvis ikke er noe pinglete når han er syk har blitt det med åra :P Jeg minte han på at jeg gikk med halsbetennelse i to uker uten å være borte fra min litt krevende jobb! "Ja, man fungerer jo.. Det gjør bare vondt.. Hvor er paraceten?" :P Vi skal på utflukt idag, så han får ta tabletten og legge seg litt frem til vi drar. Sukk

Mannnen har blitt forkjøla her nede på Kreta, skal tro det er god stemning... Han som vanligvis ikke er noe pinglete når han er syk har blitt det med åra :P Jeg minte han på at jeg gikk med halsbetennelse i to uker uten å være borte fra min litt krevende jobb! "Ja, man fungerer jo.. Det gjør bare vondt.. Hvor er paraceten?" :P Vi skal på utflukt idag, så han får ta tabletten og legge seg litt frem til vi drar. Sukk
Hoho, heldig du er :p

har bare en jeg men hu høres ut som 20 når hi setter i gang
Ååh vi hadde undulat for noen år siden :D det var skikkelig kos helt til ejg kom ned en morgen og den hadde dødd av diare :o ganske trist og litt komisk (herregud jeg er grusom)!!!

App<3

Stakkars små dyr.. Det går veldig fort når en undulat først blir syk. Da går det ikke lenge før de dør dessverre. Har mistet to, aner ikke hvorfor de døde. Sendte den ene til obduksjon, men fant ikke noe. Dakar lille Birk..

Undulater.

Vi hadde undulater da jeg var lita. Det var egentlig kjekt.

Vi hadde en til som het hulken. Han ble veldig syk stakkar så sambo tok livet av han. Så nå har vi bare høna igjen:) liten albino jente. Tror egentlig ikke hun likte han,for etter at han ble borte er hun blitt en helt annen fugl.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi hadde en til som het hulken. Han ble veldig syk stakkar så sambo tok livet av han. Så nå har vi bare høna igjen:) liten albino jente. Tror egentlig ikke hun likte han,for etter at han ble borte er hun blitt en helt annen fugl.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Damene er kresne ja. Når vi fikk Birk forandret jenta mi seg. Hun var deppa når han døde..

Vi hadde en som var veldig, veldig selskapssyk når jeg var lita. Jeg tror det var en han, men er sannelig ikke helt sikker, kanskje det var en hun. vi hadde den før jeg ble født, og en annen. Den andre døde, denne sturet, vi kjøpte en ny. Jeg tror denne overlevde tre partnere, før den tilslutt døde når jeg var 12 år gammel, da var den 13. Den siste som hadde levd sammen med denne levde greit alene, så da hadde vi bare den til den også døde et års tid senere. Så tok det slutt.

Med meg og min bror som støvallergiske, min mor og min bror etterhvert som astmatikere, så var det nok like greit... Men fortsatt har jeg en liten drøm om undulater. (selv om jeg innser at med min allergiske, astmatiske sønn er det sikkert ikke så lurt...)

Da har jeg fått vasket huset og stelt og lagt barn. Deilig med kveld. I morgen skal vi til min mor og slappe av i helgen. Far har jobbet til nå så jeg har tatt med unga ut på middag i dag og handlet inn stort me godteri til helgen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har trent og blir svett!

Jeg er tilbake fra kreta! Mannen har reist fra meg på biltreff.. savner han. Hjemme hos mor og far har jeg alle vennene mine, så vi skal grille i kveld :) blir bra!

Jeg er tilbake fra kreta! Mannen har reist fra meg på biltreff.. savner han. Hjemme hos mor og far har jeg alle vennene mine, så vi skal grille i kveld :) blir bra!

velkommen hjem =)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp