**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
første gangen for meg også, vi får se, er frisøren som bestemmer =)
Har sendt ut noen forslag ihvertfall.. eneste som er viktig er at det er 100% naturlig =)

Jepp. Hadde noe syntetiske greier en gang for 6-7 år siden. Tok de ut etter 2 dager!

Sjekk at det er remi/remy hår, vet ikke hvordan det skrives;-)

det betyr at alle hårstråene ligger samme vei, og rett vei ift naturlig vekstretning, slik at når man kammer ol så kammer man med hårene, og ikke mot ;-) blir mye fortere slitt de som ikke er det.

Sjekk at det er remi/remy hår, vet ikke hvordan det skrives;-)

det betyr at alle hårstråene ligger samme vei, og rett vei ift naturlig vekstretning, slik at når man kammer ol så kammer man med hårene, og ikke mot ;-) blir mye fortere slitt de som ikke er det.

Tenker nok at en del selgere på ebay merker håret sitt med remy og virgin og autentich og alt som måtte være, bare for å få solgt ;)

Har brukt extensions i over 6 år nå, og har erfart at "remy" kan komme i svært mange ulike kvaliteter ;)

Jeg har fadderbarnet mitt på besøk. Foreldrene er i bryllup. Gutten er 6 uker gammel og sliter med kolikk. Han gråter og gråter. Jeg får helt vondt av han!!!! Noen tips??

Jeg har fadderbarnet mitt på besøk. Foreldrene er i bryllup. Gutten er 6 uker gammel og sliter med kolikk. Han gråter og gråter. Jeg får helt vondt av han!!!! Noen tips??
Varmt bad. En varme flaske bak i ryggen, støtte han litt side lengs opp på en måte. Sukker vann.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Legge han i fanget på magen å med hodet ut. Stryk han over ryggen. Ligg han på ryggen og lag sykkel bevegelse med bena.

10.nov29.tiger.colic.jpg

images

Noen roer seg med lyden av kjøkkenvifte eller lignende.

Masse ;) men barn er forskjellige så noe hjelper noen men ikke andre. Bare hatt en kolikk unge.

Masse ;) men barn er forskjellige så noe hjelper noen men ikke andre. Bare hatt en kolikk unge.

Kolikkunge er..ja... hoho.. eller hur?

Takk for gode råd! :) jeg driver å tar "knebøy" mens jeg synger 1 og 2 og 3 indianere :p funker i ca 5 min, så er det på'an igjen. Greier liksom ikke å finne et mønster på hva som får i gang gråten heller...

Men det er en del promping altså! Men ganske kraftig lukt. Han blir ammet + flaske til vanlig også. Mor har vært innom og ammet to ganger i løpet av dagen i tillegg til flaske...

Jeg har jo virkelig ikke peiling på barn merker jeg!! :(

Takk for gode råd! :) jeg driver å tar "knebøy" mens jeg synger 1 og 2 og 3 indianere :p funker i ca 5 min, så er det på'an igjen. Greier liksom ikke å finne et mønster på hva som får i gang gråten heller...

Men det er en del promping altså! Men ganske kraftig lukt. Han blir ammet + flaske til vanlig også. Mor har vært innom og ammet to ganger i løpet av dagen i tillegg til flaske...

Jeg har jo virkelig ikke peiling på barn merker jeg!! :(

Hehe, hva med å sitte i sofaen med beina opp i vinkel, legge han på fanget og sykle/trykke beina forsiktig opp mot magen...

Hehe, hva med å sitte i sofaen med beina opp i vinkel, legge han på fanget og sykle/trykke beina forsiktig opp mot magen...

Det funker også en liten stund. Uff, nå har han omtrent grått i ett siden han ble levert kl 11 i formiddag. Gubba noa!

Det funker også en liten stund. Uff, nå har han omtrent grått i ett siden han ble levert kl 11 i formiddag. Gubba noa!

Sovet og bleiebytte og kos og mat og hele greia?
Fortsette trøste og prøve. Igjen, kjøkkenvifta eller det første grepet jeg viste deg, det har funket på alle kolikkungenr jeg har hatt med å gjøre (4-5 stk)

Sovet og bleiebytte og kos og mat og hele greia?
Fortsette trøste og prøve. Igjen, kjøkkenvifta eller det første grepet jeg viste deg, det har funket på alle kolikkungenr jeg har hatt med å gjøre (4-5 stk)

Sovet er vel relativt. Bittelitt innimellom. Men ikke noe særlig sammenhengende. Ellers er alt "gjennomført". Kan ikke huske det var så slitsomt/vanskelig med de tre andre niesene mine!!

Sovet er vel relativt. Bittelitt innimellom. Men ikke noe særlig sammenhengende. Ellers er alt "gjennomført". Kan ikke huske det var så slitsomt/vanskelig med de tre andre niesene mine!!

Hver barn er forskjellig ;)
Bare ikke gi opp =)

Jeg koser meg, sånn egentlig. Får bare så skrekkelig vondt av gutten!!

Men blir jommen meg varm i hjertet av å se på sambo som bysser og synger for å hjelpe til ;) hihi

Vis vedlegget 16182
Vakkert syn.

Min var også kolikk unge, hadde det fra ca 12 på formiddagen til 1-2 på natta de første 14 ukene :-/..

jeg brukte mye det grepet på det øverste bildet som stinefine la ut, + at jeg gynga/vippa lett på han i tillegg.. Ellers så satt jeg han i bilstolen og vugga på han.. Gav sukkervann, malt i flaskene,

men det beste tipset er å ha en vibrerende "sak" på magen hans eller ved siden av han når han ligger for å sove;-)

her kan man bruke fantasien ;-) hehe.. Vi har en slik elektrisk sausvisp, funka fjell på laveste vibrering.. Men man kan jo alltids bruke en vibrator også, om man vasker den og legger den i f.eks en sokk ;-)

Ser dere babler pm extensions her. Lyst på det jeg. Men hva er best? Sy på, teip, lime på... Har ikke snøring selv.

Mamma til Herman

Ser dere babler pm extensions her. Lyst på det jeg. Men hva er best? Sy på, teip, lime på... Har ikke snøring selv.

Mamma til Herman
Også veldig lyst på dette. Har så tynt hår etter jeg ble syk. Mister utrolig mye.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp