**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
God morgen store og små :D vi er klare for 17mai her i Sverige også ;)
Turen går til Norge, men først skal vi på førskolen her og lære om sykkel og hjelm og leke. Min tre år gamle sønn får nemlig ny sykkel og hjelm i dag som en overraskelse av mimi. Så blir det å se parader, spise kake og kose oss til langt på kvelden.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Typisk.. Jeg vil legge inn baby aksjer... Sambo sover. Tror dere han blir sur hvis jeg vekker han?? :rolleyes:;)

God morgen store og små :D vi er klare for 17mai her i Sverige også ;)
Turen går til Norge, men først skal vi på førskolen her og lære om sykkel og hjelm og leke. Min tre år gamle sønn får nemlig ny sykkel og hjelm i dag som en overraskelse av mimi. Så blir det å se parader, spise kake og kose oss til langt på kvelden.

feiret dere i sverige? Bor dere der? :-P

feiret dere i sverige? Bor dere der? :-P
Bor i Sverige, men feiret i Norge. Vi vurderer å flytte til Norge når eg blir gravid igjen for mannen er redd vi ikke får nok oppfølging. Risiko svangerskap.

Daua her inne nå som konkurransen er over?

Daua her inne nå som konkurransen er over?

Mgp på skjermen nå vøtt ;-) hehe

tanta mi er fra sverige, mende bor i norge, og de vurdere det samme da hun var gravid sist (bare å flytte tilbake til sverige da) for hun følte seg tryggere i sverige :-P

Varer den greia hele kvelden da? Her har jeg og jentungen spist konge krabbe og reker og drukket sitron brus :)
Nå daffe av på sofaen. Vi er på tur til en venninne av meg. Jeg og de tre største. I morgen om det blir like varmt skal vi leke og grille med stranden. For kaldt til å bade, men vasse skal de få prøve. Muligens det blir slutt på maset da ;) alle andre mammaer lar ungene sine gå på stranden sier de he he.

mgp, eller altså egentlig esc tar hele kvelden ja, selvsagt.

Og ja, jeg er lei. BV-lei.

Det ble overdose det siste skravledøgnet, rett og slett.

Også er jeg i den super-duper-kjedelige fasen av syklusen hvor jeg ikke venter på EL, den er over, og jeg har ikke kommet helt langt nok til å kjenne på symptomer heller. Gi meg et par dager, så har jeg mer å kjenne på...

Og ja, jeg er lei. BV-lei.

Det ble overdose det siste skravledøgnet, rett og slett.

Også er jeg i den super-duper-kjedelige fasen av syklusen hvor jeg ikke venter på EL, den er over, og jeg har ikke kommet helt langt nok til å kjenne på symptomer heller. Gi meg et par dager, så har jeg mer å kjenne på...

E klem til deg :-) jeg er i den kjedelige TR uka, hvor det er ingenting å finne på.. Kan ikke engang kose med sambo :-P men håper de neste 2-3 dagene går fort ;-)

Jeg venter på EL, kjedelig

Det er kjedelig ja.

Jeg er kommet til den fasen av syklusen hvor det er klemming på puppene (er de ømme???? Blir det av denne klemmingen i alle fall...) kjenne etter om det murrer noe sted, kan jeg være kvalm, er jeg i det minste trøtt, er det noe, skjer det noe, blir det noe? Siste uken av dpo-land.

Det er kjedelig ja.

Jeg er kommet til den fasen av syklusen hvor det er klemming på puppene (er de ømme???? Blir det av denne klemmingen i alle fall...) kjenne etter om det murrer noe sted, kan jeg være kvalm, er jeg i det minste trøtt, er det noe, skjer det noe, blir det noe? Siste uken av dpo-land.

lykke til i dagene som kommer, håper du får deg en positiv test sm premie til neste helg :-)

Det regner og det regner. Litt godt, og litt kjipt på samme gang liksom ;)
Har fri i dag, gubben leverte sønnen i bhg tidligere i dag så jeg kunne sove litt. Vel, våknet x antall ganger fordi jeg ikke lå noe godt. Øm/vondt i korsyggen liksom. Har ikke det til vanlig, så var sykt irriterende.

5 dpo i dag, og begynner å bli lei av å vente liksom... Blæææ...

Drittvær her også idag.. Pøser ned :-P

jeg har vært å krangla litt med nav :-P får jo ikke pengenemine, argh!
"fint" å ha noe å gjøre mens man venter på EL også :-P

Er sporty vi. Ute i all slags Vær. Regner å regner. Vært ute siden kl ni. Bare inne og laget vafler og hatt til lunch. Gått noen km også.

Noen som har sett energien min? Den er borte, lurer på om den har rømt! Jeg trenger den!

Noen som har sett energien min? Den er borte, lurer på om den har rømt! Jeg trenger den!
Egentlig ikke mye energi her. Skulle Vært inne og fått gjort en del, men barna er slitne å sure i dag. Lettere og la de herje ute enn og irritere seg over at de kverulere om alt inne :p
Skal sortere leker, klær og diverse om en annen etter turen. Vært så smart og kastet alt på gulvet på soverommet ;) kjempe ide. Men får ta det i kveld.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp