**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vil ha fint 17.maivær *sutre*

Hehe... Bunaden har krympa i skapet!!! :p Har visst ikke samme kroppsfasongen som jeg hadde da jeg var 15 år og ble konfirmert :p

*må se å få sydd den ut og innse at den aldri vil passe igjen* :p
Måtte få min sydd inn etter komfen jeg. Plass til to av meg og en ekstra mage..... Så da jeg var gravid passet den ikke... 20 uker og passet ikke :p

Oisann såpass :D

Håper bare det er litt å sy ut i min jeg... :S
Det er masse plass til å sy ut min da... forhåpentligvis er jeg ferdig med stor mage innen denne tida neste år!

Neei.... Nå skal epleskrotten gå og

1. stryke flagget som mini skal ha med i bhg i morgen
2. så ferdig frøene jeg begynte med før jeg satte meg ned med bv... Aksjon kjøkkenhage i gang!! Timian, sitronmelisse, gulrot og sukkererter in the making! Har jordbær og gressløk der fra før:)

og så prøver jeg å dyrke fram lavendel, syns de er så fine! Men de blomstrer vel ikke før til neste år tror jeg

Neei.... Nå skal epleskrotten gå og

1. stryke flagget som mini skal ha med i bhg i morgen
2. så ferdig frøene jeg begynte med før jeg satte meg ned med bv... Aksjon kjøkkenhage i gang!! Timian, sitronmelisse, gulrot og sukkererter in the making! Har jordbær og gressløk der fra før:)

og så prøver jeg å dyrke fram lavendel, syns de er så fine! Men de blomstrer vel ikke før til neste år tror jeg
Stikker du av?????? :o

meeeen du har mobiiileeeeen!
Har du notifications på den kanskje?
*teste*
Kommer ikke opp varsler nei :p

Men må jo innom og kikke ;) jeg hadde glemt (!!!) at jeg hadde kjøpt sushi jeg skulle ha til kveldsmat i dag...!!

Det dumme var at nå var sambo hjemme så fikk bare halvparten;) dele, dele, dele.... ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp