Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og.... Lite lyst til å tasse rundt i gummistøvler og regnjakkeVil ha fint 17.maivær *sutre*
da blir det bunad, støvler og regnjakke!Jeg og.... Lite lyst til å tasse rundt i gummistøvler og regnjakke![]()
Hehe... Bunaden har krympa i skapet!!!da blir det bunad, støvler og regnjakke!
*sta*
Måtte få min sydd inn etter komfen jeg. Plass til to av meg og en ekstra mage..... Så da jeg var gravid passet den ikke... 20 uker og passet ikkeHehe... Bunaden har krympa i skapet!!!Har visst ikke samme kroppsfasongen som jeg hadde da jeg var 15 år og ble konfirmert
*må se å få sydd den ut og innse at den aldri vil passe igjen*![]()
Oisann såpassMåtte få min sydd inn etter komfen jeg. Plass til to av meg og en ekstra mage..... Så da jeg var gravid passet den ikke... 20 uker og passet ikke![]()
Det er masse plass til å sy ut min da... forhåpentligvis er jeg ferdig med stor mage innen denne tida neste år!Oisann såpass
Håper bare det er litt å sy ut i min jeg... :S
Stikker du av??????Neei.... Nå skal epleskrotten gå og
1. stryke flagget som mini skal ha med i bhg i morgen
2. så ferdig frøene jeg begynte med før jeg satte meg ned med bv... Aksjon kjøkkenhage i gang!! Timian, sitronmelisse, gulrot og sukkererter in the making! Har jordbær og gressløk der fra før
og så prøver jeg å dyrke fram lavendel, syns de er så fine! Men de blomstrer vel ikke før til neste år tror jeg
Jaaa <3 Håper vi kan trille fine barnevogner med skjønne nurk neste nasjonaldagDet er masse plass til å sy ut min da... forhåpentligvis er jeg ferdig med stor mage innen denne tida neste år!
Jaaaaa... Kanskje jeg kommer inn igjen etterpå ?Stikker du av??????![]()
Får se hvor lang tid detta jeg skal gjøre tarJaaaaa... Kanskje jeg kommer inn igjen etterpå ?![]()
du mener jeg skal sitte her og vente på degJaaaaa... Kanskje jeg kommer inn igjen etterpå ?![]()
pffff... du stikkerav, bare innrøm det!Får se hvor lang tid detta jeg skal gjøre tar![]()
haha... don't wait up for me honeydu mener jeg skal sitte her og vente på deg![]()
Haha ja nå stikker jeg!!pffff... du stikkerav, bare innrøm det!
meeeen du har mobiiileeeeen!Haha ja nå stikker jeg!!I fra data iaf
![]()
mrrrrrrrrrhaha... don't wait up for me honey![]()
Kommer ikke opp varsler neimeeeen du har mobiiileeeeen!
Har du notifications på den kanskje?
*teste*