**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kommer ikke opp varsler nei :p

Men må jo innom og kikke ;) jeg hadde glemt (!!!) at jeg hadde kjøpt sushi jeg skulle ha til kveldsmat i dag...!!

Det dumme var at nå var sambo hjemme så fikk bare halvparten;) dele, dele, dele.... ;)
hahaha.. jeg er ikke flink til å dele _mine_ ting! :p

Mye morsommere å dele andres ting!!

Skjønner unga jeg... Her er d mye "min min min" for tida ;)
her går det i "du er ikke bestevennen min lenger" :p

Helt greit det, jeg er mammaen din.. lite som trumfer det :p

Burde virkelig rydde litt her, men så var sofaen så god da... Yes yes...

I morgen skal jeg nyte masse spekemat. Må ha trua på at jeg ikke kan spise det på en stund :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trøøøøøøtt :P Åssen går det folkens? Dritt lei etter konkurransen? Hver skal se på mgp i kveld?

Vasket i dag også jeg. Elsker å ha reint hus gitt. Greit før 17mai. Vi skal selvsagt feire i Norge og i morgen kan de rote hos mamma istedenfor :p
Nydelig tørke Vær så vasket unna masse sengetøy :D kos

Dere får ha en fin 17 mai imorgen. Her er alt klart for morgendagen. Nå stikker jeg ut på en fjelltur, så blir det en filmkveld med mannnen etterpå. Snakkes i morgen kveld. :computer005

Her har mannen vasket bilen idag, så den blir 17.maifin :p

Ha en flott 17.maifeiring trulte! :D

Her har mannen vasket bilen idag, så den blir 17.maifin :p

Ha en flott 17.maifeiring trulte! :D
Jeg har rydda og vaska bilen sjøl også i dag. Mannen har lagt barna for meg i kveld. Helvetes hue verk som kom å nesten slo meg i bakken. Drukket en halv liter med vann og tatt to paracet. Håpe det seriøst lindre litt. Så vondt en blir kvalm jo.

Trøøøøøøtt :p Åssen går det folkens? Dritt lei etter konkurransen? Hver skal se på mgp i kveld?

Sparer mgp kvoten min til lørdag jeg :-P sambo hater nemlig det programmet ;-) men fikk trumfa igjennom å se det på lørdag, heje

Jeg blir så flau av Paula...

Vi går likesågodt for å tømme hele FS gjør vi ikke det a? Så flytter vi alle sammen inn på samme terminforum :D
Fy flate den baby bomen da ha ha. Vil ikke føde på gangen.

Jeg vil se dere alle i Februar 2014!!

God natt til alle sammen, nå skal jeg på date med dyna mi :-) da tar jeg kvelden etter å ha vært våken i 22,5 timer, og har fått overtalt samboern til å ta "nattevakta" om lillegutt får en likens natt i natt også.... Så nå skal jeg sove! Skal bli så godt ;-)

God natt til alle sammen, nå skal jeg på date med dyna mi :) da tar jeg kvelden etter å ha vært våken i 22,5 timer, og har fått overtalt samboern til å ta "nattevakta" om lillegutt får en likens natt i natt også.... Så nå skal jeg sove! Skal bli så godt ;-)
Natta! Satser på en god natts søvn!

Zzzz.... Sovna ikke før kl 3 i natt.. Guttungen var urolig og hver gang j nesten hadde sovnet måtte j inn til han.. Og når j fikk lagt mg igjen måtte jeg på do osv.... Gjett hvem som vekte mammaen sin ganske nøyaktig 0600?? Snooork!!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp