**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tjoho! Trekker det tilbake!! Han vil ha meg med på shopping!! Han MÅ ha gjort noe galt...Noe skikkelig ille! Fikk jo frokost servert, så stakk han for å skifte dekk og vaske bilene - både utenpå og inni. Og nå vil han altså ha meg med på shopping.... Hva ER galt!?!? :p
jeg tror han vil ha mer puzemuz ;p

1368190746761.jpg
Har shoppa litt selv :p

Noe måtte det være...

Jeg er her.. bare litt grublete idag :p

Grubler du?? :)

Jeg "er her" jeg og... kommer nok mest til å fokusere på å klare mine 20 innlegg.... Shabby chic i dag, så orker ikke så meget..
Da er vi to =)

Ja grubler. Skal lage ny tråd!

Jeg har en dårlig dag i dag, uten å vite hvorfor...

Jeg kom meg tidlig på jobb.
Var der en time før vanlig (siden ungene ikke skulle ut av huset trengte jeg bare stelle meg selv, far og barn var hjemme idag)

Fikk ikke egentlig gjort så mye som jeg hadde tenkt, siden jeg ikke klarte å være effektiv, og er sur på meg selv for det.

Fant i løpet av dagen ut at de mange innleggene vi skrev slett ikke var nok til å være i nærheten av teten, men oppdaget hvordan vi må kjempe i neste omgang, burde jo ikke være sur for det...

Kom hjem rett og slett irritert, butikken hadde ikke det jeg skulle kjøpe til middag, glemte en del andre ting jeg skulle ha, og middagen ble sent tilberedt og jentungen bestemte seg for å være trusejente, men har 110% potteskrekk, hvilket ikke er så gøy egentlig....

og de skulle vært i seng, men nå skal vi visst ha rydde-konkuranse (klarer vi rydde ti leker hver før sangen stopper?)

Og altså... jeg vet ikke hvorfor, men jeg er sur...

Ååja skjønner :) Må snart blir den o store idoltråden her? Finalen starter jo om et par min :)
Start den gjerne du. Den står nok på i bakgrunnen, men jeg har ærlig talt ikke sett en eneste episode i år :p
Så første sesong, etterpå var det bare... mjeh :p

Start den gjerne du. Den står nok på i bakgrunnen, men jeg har ærlig talt ikke sett en eneste episode i år :p
Så første sesong, etterpå var det bare... mjeh :p

Hehe ja jeg kan starte idoltråden :) Har vel ikke sett mer enn 2 - 3 episoder selv, men syns liksom jeg må få med meg finalen :p

Hehe ja jeg kan starte idoltråden :) Har vel ikke sett mer enn 2 - 3 episoder selv, men syns liksom jeg må få med meg finalen :p
trooooor det var derfor jeg endte opp med å sette på den :p

Jeg skal legge ut et bilde om hva jeg har gjort i ettermiddag.. en bitteliten stund bare, for moro skyld :p

*bilde borte*
det er en konkurranse på svt1 om å legge ut et bilde på instagram med en hashtag, man kan vinne 2 billetter til finalen ;)
Kravet er at det skal være en sommerfugl med ;)
Ser jeg bomma litt på nesa, men det får bare være :p

*bilde borte*
det er en konkurranse på svt1 om å legge ut et bilde på instagram med en hashtag, man kan vinne 2 billetter til finalen ;)
Kravet er at det skal være en sommerfugl med ;)
Ser jeg bomma litt på nesa, men det får bare være :p
hehe.... det bildet kunne ikke ligge lenge ute her?? :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp