**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fornuften sier til meg: "Ikke spis er punchrull"
Tante Rød roper: "Spis mer punchrull!! Du blir lykkelig!!" med en fløyelstemme som får meg til å tro på henne!

TR vinner igjen. Jeg spiser en punchrull til og blir faktisk lykkelig- i to sekunder- til jeg blir kvalm.

Slemme tante.
Men hva er punchrull?

Om man har sex 2-3 daga før eggløsning.....kainn man bli gravid da,eller e d umulig:confused005

Æ må kjøp grapefruktjuice t neste el,for da trur æ kanskje gubben e heim,tjohei :)

Om man har sex 2-3 daga før eggløsning.....kainn man bli gravid da,eller e d umulig:confused005

Ja? :) Du kan bli gravid med sex fra 6 - 0 dager før EL, men ikke etter EL. Dersom du har sex 2 dager før, dagen før eller samme dag er sjansen størst.

Koselig å tenn stearinlys å i ovn når det e kaldt ut :)

Ja? :) Du kan bli gravid med sex fra 6 - 0 dager før EL, men ikke etter EL. Dersom du har sex 2 dager før, dagen før eller samme dag er sjansen størst.
Tusen takk for svar igjæn,du e mitt orakel du,har svar på aillt æ lure på :);):)

Æ sett jo å tenke å planlegge t neste gang gubben kjæm heim vettu :) Gler mæ litt t tanta kjæm neste gang,så æ kainn bli litt klokere på syklusen min ;)

Jeg har noen venninner som blir gravide når de vasker underbukser sammen med mannen, så eh noen sædceller kan sikkert leve i en evighet inni der. :-P Mens andre bruker laaaaang tid.

Jeg har noen venninner som blir gravide når de vasker underbukser sammen med mannen, så eh noen sædceller kan sikkert leve i en evighet inni der. :p Mens andre bruker laaaaang tid.
Stor forskjell på folk gitt :p:)

Skulle svare deg Tuppeline, men ser Lykkeliten kom meg i forkjøpet :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp