**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Einn at litjfrøkna mi har fått 4 tenner på dæm siste dagan uten at vi har merka nåkka på hu :)

Æ spise aillt æ itj kainn spis som gravid no æ...eller ikke dæm 8 siste dagan, men før det så gjor æ d ;)

JEG mister liltt lysten på spekemat i dpo-land... jeg tillater meg egentlig å spise det da, jeg har bare ikke lyst på det...

D har vorre fruktkjøtt i alle æ har prøvd i hvert fall :)

Funker for meg, jeg liker fruktkjøtt jeg.

"godt det er du som skal ha den da" sa mannen når han konkluderte med at "jeg fant bare med fruktkjøtt". Han liker ikke fruktkjøtt i jusen

Hunden sover forøvrig fortsatt søtt, uten å ane at sjefen er kommet hjem.

under 50 til målet mitt nå, 45 etter dette

Æ e gla i salami,så d blir litt av d...:)

Jeg BURDE spise mer av det i mine "venter på EL-dager" sånn siden jeg ikke har lyst på det i mine dpo-dager.

Hmm, ja. det burde jeg.

Funker for meg, jeg liker fruktkjøtt jeg.

"godt det er du som skal ha den da" sa mannen når han konkluderte med at "jeg fant bare med fruktkjøtt". Han liker ikke fruktkjøtt i jusen
FRuktkjøtt e bærre godt d :)

Jeg BURDE spise mer av det i mine "venter på EL-dager" sånn siden jeg ikke har lyst på det i mine dpo-dager.

Hmm, ja. det burde jeg.
D bør du :) Plutselig blir du gravid å da kainn du ikke spis d :rolleyes:

fint vær er jo også kjekt.
Vil gjerne ha litt slikt.

Bare ikke så varmt, ikke over 14 i alle fall. Jeg har kjøtt hengende ute på tørk. Det har ikke godt av varme.

Kjøtt som jeg kanskje ikke kan spise til jul...

Pinnekjøtt kan jeg spise da, det dampkoker vi jo, men fenalår er spekemat. DEEEEEEEILIG, men ikke aktuelt som gravid.

Jeg håper du ikke får spist det i år, men at det kanskje da er siste julen du må begrense matvarene.. :)

77 innlegg mer enn målet mitt i dag....å d gjekk fort :)

vi ØNSKERoss jo helt klart denne bonusen også da, så jeg håper på det ja. Vi kommer til å føle at vi mangler en om vi ikke klarer å få nummer tre. Og da vil nok den vi skulle fått i februar bli noe jeg tenker mer på. Jeg tenker ikke på det som et barn jeg mistet, men noe som ikke ble et barn. Det bare ble ikke. Det var ikke nummer tre, for det ble ikke, så vi prøver fortsatt på nummer tre. Men får vi ikke den noen gang...

Ja, jeg har skjønt at det er en ønske-bonus. :D Og jeg håper du er langt på vei i februar. Det er jo et tap av noe som ikke ble, men som man fort da kan tenke: "Hva om det ble noe av?" Du skal ha nummer tre, og så skal dere ha masse fine dager, og så noen slitsomme alle-tre-barna-i-svømmehallen-kaos-dager. Hihi..

Jeg er 66 over målet mitt. Burde rydde nå.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp