**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Oj, såpass ja. :p Du må være glad i grapefruktjuice. ;)

Jeg forsøker å passe på sukkerinntaket mitt jeg, så forsøker å ta bare 1,5 dl per dag den første uken og deretter 3 dl per dag den andre uken. Selv om "den andre uken" begynte tidlig med oppstart i dag. Synes likevel det holder med tanke på mengden sukker.

Så da tar jo 1 liter 7 dager den første uken, men jeg har ikke merket at Cevita'en har smakt rart for det altså Sara. Jeg tar den jo bare ut et lite minutt for å sjenke ett glass, så det virker som den tåler det. :) Andre uken går det mye fortere da.

Jeg drikker et par dl pr glass, antar jeg. Litrene mine varte spnn rundt 5 dager når jeg drakk en gang om dagen.

Måler ikke, tar nå bare et glass.

Mannen er hjemme. Skal vi se hvor lenge det tar før hunden oppdager ham?

Status; 8443

Må skru opp farta da, snart er det leggetid!

Æ e vældi gla i juice sjø å har store glass, samt at gubben å drekk litt :) Hainn trur kanskje d hjelpe på hainn å...;)

Hihi.. Skader vel sikkert ikke. C-vitaminer og litt fiber hvis det er med fruktkjøtt. Hvorfor ikke?

Jeg drikker et par dl pr glass, antar jeg. Litrene mine varte spnn rundt 5 dager når jeg drakk en gang om dagen.

Måler ikke, tar nå bare et glass.

Jeg måler ikke jeg heller altså, men jeg tar de små kjøkkenglassene. Det holder. Når jeg blander med sprite'n (haha, jeg skrev spriten, det hadde vært enda morsommere) så tar jeg et større glass.

Tiden GÅR absolutt saktere når man ikke har barn fra før. Som du sier, dere er klare, dere vil komme igang.

Vi derimot, vi ER igang, vi har to stykker som fyller livet vårt, det er ikke det samme som å vente på nummer 1 nei.

Å vente på nummer to er også noe annerledes. Ja, man har klart det før. Og man vet hva man går til. men man VET hva man går til, og man vet at man ønsker søsken til den man har.

å vente på nummer tre... vi HAR barn, vi HAR klart det før, vi HAR søsken også. Dette er bare en bonus, rett og slett.

Føler jeg forstår dette helt selv om jeg ikke har vært i situasjonen enda. :) Synes dere skal få full klaff selv om du kaller den for bonusen.

Status; 8443

Må skru opp farta da, snart er det leggetid!

Ja, jeg skulle egentlig gå og rydde, men så sitter jeg her fortsatt?

Det er meldt fint vær her mandag til onsdag. Kanskje jeg heller må satse på det i forhold til utemøblene. Vi får se.

fint vær er jo også kjekt.
Vil gjerne ha litt slikt.

Bare ikke så varmt, ikke over 14 i alle fall. Jeg har kjøtt hengende ute på tørk. Det har ikke godt av varme.

Kjøtt som jeg kanskje ikke kan spise til jul...

Pinnekjøtt kan jeg spise da, det dampkoker vi jo, men fenalår er spekemat. DEEEEEEEILIG, men ikke aktuelt som gravid.

Skade nok ikke...fruktsukker e no bedre einn godterisukker :rolleyes:

Fruktsukker og cvitaminer. Og finnes det grafefruktjus uten fruktkjøtt? alle tre jeg har prøvd er med, så ja, litt fiber også. gode greier.

fint vær er jo også kjekt.
Vil gjerne ha litt slikt.

Bare ikke så varmt, ikke over 14 i alle fall. Jeg har kjøtt hengende ute på tørk. Det har ikke godt av varme.

Kjøtt som jeg kanskje ikke kan spise til jul...

Pinnekjøtt kan jeg spise da, det dampkoker vi jo, men fenalår er spekemat. DEEEEEEEILIG, men ikke aktuelt som gravid.
Æ spise aillt æ itj kainn spis som gravid no æ...eller ikke dæm 8 siste dagan, men før det så gjor æ d ;)

Fruktsukker og cvitaminer. Og finnes det grafefruktjus uten fruktkjøtt? alle tre jeg har prøvd er med, så ja, litt fiber også. gode greier.
D har vorre fruktkjøtt i alle æ har prøvd i hvert fall :)

Føler jeg forstår dette helt selv om jeg ikke har vært i situasjonen enda. :) Synes dere skal få full klaff selv om du kaller den for bonusen.

vi ØNSKERoss jo helt klart denne bonusen også da, så jeg håper på det ja. Vi kommer til å føle at vi mangler en om vi ikke klarer å få nummer tre. Og da vil nok den vi skulle fått i februar bli noe jeg tenker mer på. Jeg tenker ikke på det som et barn jeg mistet, men noe som ikke ble et barn. Det bare ble ikke. Det var ikke nummer tre, for det ble ikke, så vi prøver fortsatt på nummer tre. Men får vi ikke den noen gang...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp