??..?..?? SKRAVLETRÅD FOR IKM uke 27 ??..?..??

ubeleilig

Gift med forumet
da var det bare å prøve igjen da. Her gikk det ikke denne pp. Har ikm 11.juli. Dagen etter vi reiser til hellas faktisk. Hurra... Får håpe jeg kan være kvalm på ferie i stedet for å blø..
la skravla gå:)

hva har dere gjort i dag eller hva er planen for uka?
jeg var hos legen i dag og tok en påfylling av en vaksine jeg har tatt i forbindelse med reise før. Men denne gangen ble jeg skikkelig dårlig av vaksina. Ekkelt.
ellers er planen å skaffe pass til guttungen, planlegge ferieturen:) gleder meg til sol og varme, sy litt og slappe av. Jeg har bestemt meg for at jeg orker ikke stresse med prøving og alt denne gangen. Jeg blir bare så lei meg og skuffa kjenner jeg. SÅ vi tar det easy og ser hva som skjer. Nå er det sommer og ferie. men skjer det så er det jo veldig kos..

Henger meg på her, har ikm 6 juli ! [:D] og denne skal den IKKE KOMME[;)]

Kom igjen jenter

Stå på[:D]

Skal selv kose meg med samboeren i kveld - gjett om han er gira da, hehe, han har dusja tidlig, noe som han IKKE bruker til vanlig (han bruker å dusje rett før han legger seg), og han har gått rundt naken siden

Begynte å ta Folat i går, så her er det bare å sette ræva i høygir

Good løkk evrybåddy

hey snupper ja denne gangen skal vi alle sammen komme oss inn på mars forum[:D][:D][:D]

jeg har ikm 8 juli[;)]

he he. samboern din høres ut som en skikkelig forfører som vil ha seg no:) he he:) kos dere:) Her må gubben vente ei uke i allfall...
skal hompe på uansett:) marsunge hadde ikke vært meg i mot. får prøve å treffe bursdagen til lillesøster da siden gutten vår ble født på lillebror sin bursdag. he he..

ORIGINAL: nita80

hey snupper ja denne gangen skal vi alle sammen komme oss inn på mars forum[:D][:D][:D]

jeg har ikm 8 juli[;)]

Stemmer frøkner! Mars here we come! [:D]

Jeg har også IKM den 8 juli [:)]

morro at vi har på likt[:D][:D][:D]
ja da får bare spirene sitte[8D][:)][:D]

ha ha ha. så mye for å ikke prøve eller tenke eller stresse på det. Gjett hvem som har bestilt seg flere el tester. Hadde jo bare EN igjen fra forrige gang. Og bestilte liksågodt en haug med gravidtester. Gikk med en neve forrige pp. Omg jeg er håpløs eller bare veldig sjuk etter å bli gravidi igjen... ...
har ikke så mye å gjøre mens man venter på at tr skal forsvinne..
Har vært å trent i dag, skal vaske bilen etterpå.. kjeder meg ikke noe, neiiiiida.

he he ja du er ikke den eneste testomanen her inne[8D]

jeg har ingen el tester ,
men fikk 17 g-tester i posten i dag[8D][8D]

he he he maå jo le litt av meg selv,
for selv om jeg akkurat er ferdig med tr så måtte jeg jo bare prøve
en sånn billigtest[8D]
bare for å se hvordan den virket[8D][8D]

hetl sprø i hode[8D][8D]

eller går dagene i å slappe av etter en helg med spyinfluensa[&:]
bare kvalm igjen nå, så håper jeg årker å gå på jobb i morra[:D]

he he . jeg har også tatt en test når jeg har hatt mensen bare for å se lissom.. he he.. kan ikke ha tester liggende vett. Blir som godteri. klarer ikke la det ligge i fred eller spare.. trallallla....

huff spysjuke er udigg. håper formen blir bedre til i morra

jeg er sliten. vært en lang og aktiv dag. Og de pusser opp badet over oss så lillegutt ble vettskremt. Måtte gå laaaaang tur mens de borra. Stakkars gutten min.

Hei:) er helt ny på dette her, men slenger meg på...
Har IKM 10 juli.[:)]

Endelig, jeg har i skjul kikket etter skravletråden for uke 27 helt siden tr kom hehe ;)

Ikm 7. juli her, og har flust av el og g-tester liggende klare!

Ha en fin pp jenter!

velkommen dere nye [:D][:D][:D]

ønsker dere alle en fin dag[:D][:D][:D][:D]

Takk og det samme til deg nita80[:D]

Her skal dagen, og helgen brukes fornuftig... (les: )

Kjenner det kniper i magen - el er ikke langt unna - så her er det bare å pøse på

da håper jeg spira finner vegen[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: nita80

da håper jeg spira finner vegen[:D][:D][:D][:D]

Oh yeah baby[8D]

Gir denne en liten dytt med å spørre...

Hvordan går det med jenter???[8D][8D]

begynte vi med igår gitt, hihi  ;)

fikk et svakt utslag på el-test idag tidlig, men den skal i teorien komme på onsdag. Hvis jeg har skjønt dette her, eh ;)

har i utgangspunktet ikke el før på søndag, mandag eller tirsdag... Men regner med det blir litt homping i helga. Men jeg tok en el test bare for morro skyld i forrigårs og den ble positiv. Kanskje litt svakt men i dag var den negativ. Merkelig, Kanskje jeg leste av for sent?

ja ja, spent på om jeg får noe utslag til helga da hvis jeg kanskje allerede har hatt el. Men det er da merkelig å få det en dag etter man er ferdig med tr... noen som har opplevd noe lignende? Kan man ha flere el i løpet av en syklus?

Back
Topp