SKRAVLETRÅD ❤

Ja, deilig dag og fint vær i dag! Hehe, vi var faktisk på trilletur, av alle ting. Føltes litt rart å gå der med tom vogn... :p Men skulle bort på barnevognverkstedet og kjøpe en hardbag der, og ville ha med vogna for å se at den passa oppi sittedelen. Forsåvidt greit å få prøvd seg med vogn i byen også! Hehe, nøye planlagt rute uten mye trafikk, har litt hetta for å ha vogn midt i tjukke sentrum med mye folk, så vi la veien om rolige gater og en park, var så trivelig så! :D

Så koselig å prøvetrille, skjønner godt at dere tok de rolige gatene. Er ikke bare bare med vogn ppy en lørdag formiddag vil jeg tro:p

3 timer i skog og mark ble det, Innamri glad for at vi tok med litt nistemat. Fikk fylt opp lagrene og kommet oss hjem til slutt. Kjente det godt i bekkenet og nederst i magen de siste 15 minuttene, så vi kunne nok ikke gått så mye lengre. Tar vell litt ekstra på med ulendt terreng og. Men trivelig - DET var det:)

Så koselig å prøvetrille, skjønner godt at dere tok de rolige gatene. Er ikke bare bare med vogn ppy en lørdag formiddag vil jeg tro:p

3 timer i skog og mark ble det, Innamri glad for at vi tok med litt nistemat. Fikk fylt opp lagrene og kommet oss hjem til slutt. Kjente det godt i bekkenet og nederst i magen de siste 15 minuttene, så vi kunne nok ikke gått så mye lengre. Tar vell litt ekstra på med ulendt terreng og. Men trivelig - DET var det:)
Hørtes deilig ut! Skjønner godt at du kjenner det i bekkenet etter en lang skogstur! Kjenner det selv etter noen timers gåtur med vogn i byen. Godt å sitte med beina høyt nå! Håper du kan nyte en velfortjent rolig kveld. :)

Dagen starter med en kopp kaffe :) Så skal jeg rydde og sortere (kaste) klærne til mannen..kjøpt nytt garderobeskap nemlig..å mannen har mer klær enn han aner....! :eek::eek: Så blir det vel å tusle en tur med hunden :) Hvorda er formen din ? På bedringens vei?

Gjorde det her om dagen for samboeren min, han har hatt en søplesekk stående med klær han ikke har pakket ut siden vi flyttet hit - for ett og ett halvt år siden! ;)
Det ble en søplesekk med klær som skulle til fretex, gitt!

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Noen som har noen serie å anbefale på Netflix feks? Tilbringer mye tid der disse dager :p

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Er så heldig å ha en svigersøster med 2 barn :) så nå har jeg arvet en svartsekk med mammaklær og en kasse med babytøy :D gleder meg sånn til å komme hjem imorgen å gå igjennom alt! Det var mye fint :D

Mamma for første gang i des/jan <3

Er så heldig å ha en svigersøster med 2 barn :) så nå har jeg arvet en svartsekk med mammaklær og en kasse med babytøy :D gleder meg sånn til å komme hjem imorgen å gå igjennom alt! Det var mye fint :D

Mamma for første gang i des/jan <3
Så herlig! Jeg er også heldig og er i samme situasjon, vi skal arve sprinkelseng og klær til den lille. :) Helt supert! Kos deg med å gå gjennom klærne i dag!

Fikk bilsete i dag, første "ordentlige" babytingen <3 arvet det da, noe jeg egentlig var veldig skeptisk til, men det har bare vært brukt av og til siden januar 2014 og ikke vært med i noen form for kollisjon. Så nå må vi bare kjøpe base :D

Fikk bilsete i dag, første "ordentlige" babytingen <3 arvet det da, noe jeg egentlig var veldig skeptisk til, men det har bare vært brukt av og til siden januar 2014 og ikke vært med i noen form for kollisjon. Så nå må vi bare kjøpe base :D
Gratulerer med sete, ikke farlig å arve, då lenge du vet hvem dom har hatt det.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp