SKRAVLETRÅD ❤

Håper jeg og virkelig. For jeg er totalt utslitt og har null tolmodighet etter uker med smerte og leger som ikke bryr seg å bare forteller at noen smerter må man bare leve med...
Uff det skjønner jeg :( Er du sykemeldt fra jobb også?

Håper jeg og virkelig. For jeg er totalt utslitt og har null tolmodighet etter uker med smerte og leger som ikke bryr seg å bare forteller at noen smerter må man bare leve med...
Uff får vondt av deg :( god bedring!

Uff det skjønner jeg :( Er du sykemeldt fra jobb også?
Var innom på jobben en liten time idag. Men måtte bare gå... Har jo ikke overskudd til noe. SÅ jeg er litt irritert på legene for at de ikke tar det seriøst. Jeg er jo tross alt gravid og vil jo ikke at babyen skal lide noe...

Var innom på jobben en liten time idag. Men måtte bare gå... Har jo ikke overskudd til noe. SÅ jeg er litt irritert på legene for at de ikke tar det seriøst. Jeg er jo tross alt gravid og vil jo ikke at babyen skal lide noe...
Det skjønner jeg :( Skikkelig frustrerende når de ikke tar deg på alvor. Men tror nok babyen har det strålende inni der. Den tar ikke skade av at du er syk heldigvis <3

Det skjønner jeg :( Skikkelig frustrerende når de ikke tar deg på alvor. Men tror nok babyen har det strålende inni der. Den tar ikke skade av at du er syk heldigvis <3
Håper jo han har det bra da. Men kjenner at det nærmer seg at jeg går på en skikkelig smell når det gjelder psyken. Begrenset hvor lenge en orker holde ut altså...

God morgen alle sammen :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

God morgen. Nydelig dag idag og:-)
Hva bringer deres dag/helg?
Her blir det å tilbringe dagen på sofaen. Egentlig skulle vi ha dratt til Stavanger og sett på vogn og vært på Ikea. MEN det ser ut til at må bli en annen dag/helg:(

God morgen. Nydelig dag idag og:)
Hva bringer deres dag/helg?
Her blir det å tilbringe dagen på sofaen. Egentlig skulle vi ha dratt til Stavanger og sett på vogn og vært på Ikea. MEN det ser ut til at må bli en annen dag/helg:(

Dagen starter med en kopp kaffe :) Så skal jeg rydde og sortere (kaste) klærne til mannen..kjøpt nytt garderobeskap nemlig..å mannen har mer klær enn han aner....! :eek::eek: Så blir det vel å tusle en tur med hunden :) Hvorda er formen din ? På bedringens vei?

Dagen starter med en kopp kaffe :) Så skal jeg rydde og sortere (kaste) klærne til mannen..kjøpt nytt garderobeskap nemlig..å mannen har mer klær enn han aner....! :eek::eek: Så blir det vel å tusle en tur med hunden :) Hvorda er formen din ? På bedringens vei?
Haha. En mann som faktisk har endel klær. Her misliker mannen å handle osv så klesskapet hans er ikke så overfylt (ihvertfall ikke etter vu flyttet og han kastet mye).
HELDIGVIS kan jeg si at jeg har hatt en dag med noen timer som var bedre enn de andre. Og velger å tolke det som et godt tegn. Har og mer energi, så det er fantastisk. Men på tide etter snart tre uker med smerte. Så nå håper jeg det bare forsvinner gradvis...

God helg da dere! Selv skal jeg en tur ut i marka og nyte finværet:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, deilig dag og fint vær i dag! Hehe, vi var faktisk på trilletur, av alle ting. Føltes litt rart å gå der med tom vogn... :p Men skulle bort på barnevognverkstedet og kjøpe en hardbag der, og ville ha med vogna for å se at den passa oppi sittedelen. Forsåvidt greit å få prøvd seg med vogn i byen også! Hehe, nøye planlagt rute uten mye trafikk, har litt hetta for å ha vogn midt i tjukke sentrum med mye folk, så vi la veien om rolige gater og en park, var så trivelig så! :D

Back
Topp