SKRAVLETRÅD ❤

Håper jeg og virkelig. For jeg er totalt utslitt og har null tolmodighet etter uker med smerte og leger som ikke bryr seg å bare forteller at noen smerter må man bare leve med...
Uff det skjønner jeg :( Er du sykemeldt fra jobb også?

Håper jeg og virkelig. For jeg er totalt utslitt og har null tolmodighet etter uker med smerte og leger som ikke bryr seg å bare forteller at noen smerter må man bare leve med...
Uff får vondt av deg :( god bedring!

Uff det skjønner jeg :( Er du sykemeldt fra jobb også?
Var innom på jobben en liten time idag. Men måtte bare gå... Har jo ikke overskudd til noe. SÅ jeg er litt irritert på legene for at de ikke tar det seriøst. Jeg er jo tross alt gravid og vil jo ikke at babyen skal lide noe...

Var innom på jobben en liten time idag. Men måtte bare gå... Har jo ikke overskudd til noe. SÅ jeg er litt irritert på legene for at de ikke tar det seriøst. Jeg er jo tross alt gravid og vil jo ikke at babyen skal lide noe...
Det skjønner jeg :( Skikkelig frustrerende når de ikke tar deg på alvor. Men tror nok babyen har det strålende inni der. Den tar ikke skade av at du er syk heldigvis <3

Det skjønner jeg :( Skikkelig frustrerende når de ikke tar deg på alvor. Men tror nok babyen har det strålende inni der. Den tar ikke skade av at du er syk heldigvis <3
Håper jo han har det bra da. Men kjenner at det nærmer seg at jeg går på en skikkelig smell når det gjelder psyken. Begrenset hvor lenge en orker holde ut altså...

God morgen alle sammen :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

God morgen. Nydelig dag idag og:-)
Hva bringer deres dag/helg?
Her blir det å tilbringe dagen på sofaen. Egentlig skulle vi ha dratt til Stavanger og sett på vogn og vært på Ikea. MEN det ser ut til at må bli en annen dag/helg:(

God morgen. Nydelig dag idag og:)
Hva bringer deres dag/helg?