Molly
Med lille spira i magen <3
Ja!! God bedring <3 Håper de finner ut av det !Takk for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!! God bedring <3 Håper de finner ut av det !Takk for det![]()
Håper jeg og virkelig. For jeg er totalt utslitt og har null tolmodighet etter uker med smerte og leger som ikke bryr seg å bare forteller at noen smerter må man bare leve med...Ja!! God bedring <3 Håper de finner ut av det !
Uff det skjønner jegHåper jeg og virkelig. For jeg er totalt utslitt og har null tolmodighet etter uker med smerte og leger som ikke bryr seg å bare forteller at noen smerter må man bare leve med...
Uff får vondt av degHåper jeg og virkelig. For jeg er totalt utslitt og har null tolmodighet etter uker med smerte og leger som ikke bryr seg å bare forteller at noen smerter må man bare leve med...
Var innom på jobben en liten time idag. Men måtte bare gå... Har jo ikke overskudd til noe. SÅ jeg er litt irritert på legene for at de ikke tar det seriøst. Jeg er jo tross alt gravid og vil jo ikke at babyen skal lide noe...Uff det skjønner jegEr du sykemeldt fra jobb også?
Tusen takk. Føler bare jeg klager akkurat nå... Men håper inderlig at det enten bedrer seg eller at jeg får hjelp slik at jeg kan nyte noe av graviditeten og...Uff får vondt av deggod bedring!
Lov til å klage når man har vondt også vet du ikke hvorforTusen takk. Føler bare jeg klager akkurat nå... Men håper inderlig at det enten bedrer seg eller at jeg får hjelp slik at jeg kan nyte noe av graviditeten og...
Det skjønner jegVar innom på jobben en liten time idag. Men måtte bare gå... Har jo ikke overskudd til noe. SÅ jeg er litt irritert på legene for at de ikke tar det seriøst. Jeg er jo tross alt gravid og vil jo ikke at babyen skal lide noe...
Får bare så dårlig samvittighet overfor mannen som må høre på alt dette og prøve å oppmuntre meg osv...Lov til å klage når man har vondt også vet du ikke hvorforhåper du får hjelpen du trenger!
Håper jo han har det bra da. Men kjenner at det nærmer seg at jeg går på en skikkelig smell når det gjelder psyken. Begrenset hvor lenge en orker holde ut altså...Det skjønner jegSkikkelig frustrerende når de ikke tar deg på alvor. Men tror nok babyen har det strålende inni der. Den tar ikke skade av at du er syk heldigvis <3
God morgen. Nydelig dag idag og
Hva bringer deres dag/helg?
Her blir det å tilbringe dagen på sofaen. Egentlig skulle vi ha dratt til Stavanger og sett på vogn og vært på Ikea. MEN det ser ut til at må bli en annen dag/helg![]()
Må jo finne noe annet. Kan ikke gå en dag uten mat...Glemte å matpakken med på jobb idag... Merkets nå!
Må jo finne noe annet. Kan ikke gå en dag uten mat...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Haha. En mann som faktisk har endel klær. Her misliker mannen å handle osv så klesskapet hans er ikke så overfylt (ihvertfall ikke etter vu flyttet og han kastet mye).Dagen starter med en kopp kaffeSå skal jeg rydde og sortere (kaste) klærne til mannen..kjøpt nytt garderobeskap nemlig..å mannen har mer klær enn han aner....!
Så blir det vel å tusle en tur med hunden
Hvorda er formen din ? På bedringens vei?
Må ikke gjøre det da. Blir jo helt tullete av å gå uten mat. Å en trenger jo den energien en kan få når en har en beibis i magen ogGikk bra idag! Men aldri igjen![]()