Jeg er på besøk hos MollyHva gjør dere på fredagskvelden da? Her er det tv og sofasliting før jeg evt henter mannen fra festså opp på jobb imorgen tidlig
Mamma for første gang i des/jan <3
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er på besøk hos MollyHva gjør dere på fredagskvelden da? Her er det tv og sofasliting før jeg evt henter mannen fra festså opp på jobb imorgen tidlig
Mamma for første gang i des/jan <3
Så artig!I går kjøpte jeg hostesaft på apoteket og i det jeg var i ferd med å gå sa han som jobba der: vent litt! Skal bare sjekke om gravide kan bruke den.
Hurra! Det vises
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så artig!Deilig å ikke bare bli sett på som småtjukk!
![]()
Ååå så utrolig søt bukse.. hvor fant du den??Fikk gave fra min søster som har vert på tur i sommerOgså fikk jeg hjemmestrikka teppe av min bestemor <3 har også vert på litt shopping og kjøpt 2 par sokker og en selebukse jeg fakt pladask for <3Vis vedlegget 74980
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi blir endelig foreldre i Januar
25.1.15
~ OUL 2 sept ~
Ååå så utrolig søt bukse.. hvor fant du den??
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tror jeg må ta meg en tur imorgen kanskje.. den er jo helt bedårende!Lindex!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi blir endelig foreldre i Januar
25.1.15
~ OUL 2 sept ~
Tror jeg må ta meg en tur imorgen kanskje.. den er jo helt bedårende!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
God morgen alle fine damer. Håper dere har hatt en flott helg og er klare for en ny uke, og ikke minst en ny mnd. Her blir det ikke jobb idag pga formen og smertene fremdeles sitte i etter helgens sykehusbesøk. Slitsomt, men sånn er det. Må vel bare bite tennen sammen og akseptere at slik er det. Heldigvis lufta mannen hundene idag, så en ting mindre å måtte gjøre når en ikke r i form.
Har formen blitt bedre?God morgen alle fine damer. Håper dere har hatt en flott helg og er klare for en ny uke, og ikke minst en ny mnd. Her blir det ikke jobb idag pga formen og smertene fremdeles sitte i etter helgens sykehusbesøk. Slitsomt, men sånn er det. Må vel bare bite tennen sammen og akseptere at slik er det. Heldigvis lufta mannen hundene idag, så en ting mindre å måtte gjøre når en ikke r i form.
Takk for det. Håper virkelig jeg ogGod BedringHåper du får en bedre dag i morgen
![]()
Jeg ser en ørliten bedringHar formen blitt bedre?
♡Jente 05.07.2013♡
Godt at du blir fulgt opp da. Hva er egentlig galt? Altså, skjønner st du ennå ikke vet, men hva er symptomene?Jeg ser en ørliten bedringMen ble oppringt av legen og fikk beskjed om å dra på labben for flere prøver, så aner ikke hvorfor. Sikkert bare for dobbeltsjekking. Men får gjøre det og se.
Hehe, nei altså der er ingen som vet enda;-) Har slitt med det før, men er ikke blitt tatt seriøst, men det har tydligvis forværret seg i graviditeten.Godt at du blir fulgt opp da. Hva er egentlig galt? Altså, skjønner st du ennå ikke vet, men hva er symptomene?
♡Jente 05.07.2013♡
Huff! Det der er et evig slit. Håper du får den hjelpen du trenger og at de værste smertene gir seg litt.Hehe, nei altså der er ingen som vet enda;-) Har slitt med det før, men er ikke blitt tatt seriøst, men det har tydligvis forværret seg i graviditeten.
Men enkelt sagt så er det snakk om intense magesmerter. Difust plassert, så det er vanskelig å vite hva det kan være. OG magesmerter sies å være noe av det vanskeligste, og rundt 50 % av de som blir lagt inn med akutte magesmerter blir sendt ut med de samme smertene og med en beskjed om at det ikke er farlig og ta sterke smertestillende så går det nok over. MEN så lett er det ikke alltid.
Men jeg klarte å gnåle meg til videre utredning når beibis er ute, for dette orker jeg ikke. Det vil ikke slippe taket heller og jeg er totalt utslitt av å gå med magesmerter. Kan ikke bare være bra for beibis heller at jeg går med så mye vondt, for kroppen blir jo litt stressa når en går med smerter over lang tid (min kropp reagerer ihvertfall slik).
Ja er det. Men en får vel bare bite tennene sammenHuff! Det der er et evig slit. Håper du får den hjelpen du trenger og at de værste smertene gir seg litt.
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, får håpe det. Lykke til hvertfall.Ja er det. Men en får vel bare bite tennene sammenHåper uansett alt går bra med baby frem til januar. Så håper jeg at jeg får litt mer hjelp når baby er ute
![]()
Takk for detJa, får håpe det. Lykke til hvertfall.
♡Jente 05.07.2013♡