Hvordan får man blitt med der da?!![]()
Send en mld til Tamara eller en av de andre moderatorene (kun hun jeg alltid husker navnet på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får man blitt med der da?!![]()
Kanskje du har fått uvi. Jeg hadde ingen andre symptomer enn at jeg måtte enda oftere på do og at det bare kom en skvett. Hvis det er lenge til neste kontroll, kan du levere en urinprøve hos jordmor eller på legekontoret uten at du har time. Gravide skal ikke gå rundt med uvi.
Jeg ble testa den uka jeg skrev det hermen ingen uvi
og skal sjekke igjen nå til uka
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Så bra!Mamma for første gang i des/jan <3
Tror faktisk magen har begynt å vises nå, kom sånn over nattamorsomt!!
Nyttårslykke<3
Vis vedlegget 73768
Takk for det!Alt står bra til med babyen i magen så var ikke grunn til å grue seg likevel
Sent from my iPhone using BV Forum
Herlig! Gratulerer så myeVis vedlegget 73768
Takk for det!Alt står bra til med babyen i magen så var ikke grunn til å grue seg likevel
Sent from my iPhone using BV Forum
Herlig! Gratulerer så myehva blir det?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja, veldig!Så koselig gjort![]()
Ja, veldig!Jeg må si jeg ble litt overraska, hadde ikke forventa det! Og tenkte ikke over at det vises så godt, men det begynner jo å bli bra tydelig nå.
![]()
Haha, en milepæl i dag på vei til jobb: noen tilbød meg setet sitt!![]()
Uff, stakkars deg, høres ikke godt ut! Håper morgendagen blir bedre, ja!Den følelsen når bekkent er så vondt at jeg ikke får av meg klærne selv… Og mannen er ute på båt.
Får sove med klær på i natt, og håpe på en bedre dag i morgen… hehe![]()
Den følelsen når bekkent er så vondt at jeg ikke får av meg klærne selv… Og mannen er ute på båt.
Får sove med klær på i natt, og håpe på en bedre dag i morgen… hehe![]()