SKRAVLETRÅD ❤

Kanskje du har fått uvi. Jeg hadde ingen andre symptomer enn at jeg måtte enda oftere på do og at det bare kom en skvett. Hvis det er lenge til neste kontroll, kan du levere en urinprøve hos jordmor eller på legekontoret uten at du har time. Gravide skal ikke gå rundt med uvi.

Jeg ble testa den uka jeg skrev det her :) men ingen uvi :) og skal sjekke igjen nå til uka :)
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Mamma for første gang i des/jan <3

Tror faktisk magen har begynt å vises nå, kom sånn over natta :p morsomt!!:D

Nyttårslykke<3

Det går nok bra! Lykke til :D

♡Jente 05.07.2013♡

ImageUploadedByBV Forum1408715272.808206.jpg

Takk for det! :) Alt står bra til med babyen i magen så var ikke grunn til å grue seg likevel
:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Tror faktisk magen har begynt å vises nå, kom sånn over natta :p morsomt!!:D

Nyttårslykke<3

Så kjekt! :D
Spennende hvordan kroppen forandrer seg nå syns jeg :-)

Herlig! Gratulerer så mye :D hva blir det?

♡Jente 05.07.2013♡

Vi bestemte oss for å ikke vite kjønnet :-D

Ja, veldig! :) Jeg må si jeg ble litt overraska, hadde ikke forventa det! Og tenkte ikke over at det vises så godt, men det begynner jo å bli bra tydelig nå. :)

Tror faktisk man som gravid opplever noen sånne positive overaskelser:) Ja, synes den magen blir større for hver dag jeg :p

Den følelsen når bekkent er så vondt at jeg ikke får av meg klærne selv… Og mannen er ute på båt.:(
Får sove med klær på i natt, og håpe på en bedre dag i morgen… hehe:confused::p

Den følelsen når bekkent er så vondt at jeg ikke får av meg klærne selv… Og mannen er ute på båt.:(
Får sove med klær på i natt, og håpe på en bedre dag i morgen… hehe:confused::p

Vell, god morgen :) Håper du får en fin dag idag! Eller hvertfall bedre enn i går :)

I går kjøpte jeg hostesaft på apoteket og i det jeg var i ferd med å gå sa han som jobba der: vent litt! Skal bare sjekke om gravide kan bruke den.

Hurra! Det vises:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva gjør dere på fredagskvelden da? Her er det tv og sofasliting før jeg evt henter mannen fra fest :D så opp på jobb imorgen tidlig :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Back
Topp