SKRAVLETRÅD ❤

Lurer på hva som skjer med meg - har nå begynt å tenke på om jeg virkelig vil vite kjønn på ultralyd :D
Tenker litt på den følelsen når man er på føden å får se for første gang!?:p

Ha en fin dag!!:) her skal vi i bryllup :)

Nyttårslykke<3
Har prøvd det å ikke vite. Det endte i "sjokk" for vi var bombesikker på jente... vi fikk gutt :P haha... men er jo selvfølgelig megagigaglad i gutten vi har. Ville ikke ha bytta han bort for alt i verden ;)
SÅ denne gangen så SKAL jeg vite ;) selv om mannen mener vi ikke skal vite. :p Denne gangen bestemmer MOR, for han fikk bestemme forrige gang ;) :D

Helt enig, nå er jeg så heldig at jeg har hatt 4 ultralyder allerede så jeg vet at det er ei lita jente som driver å danser rundt inni der;)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
Koselig :D Her var det også jente <3

Nettopp vert på kino date med kjæresten ❤️ elsker når vi finner på sånne ting, blir vell bare mindre av det frammover ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~
Jeg skal få med meg mannen på kino snart! Det er lenge siden :) Hvilken film så dere?

Har prøvd det å ikke vite. Det endte i "sjokk" for vi var bombesikker på jente... vi fikk gutt :p haha... men er jo selvfølgelig megagigaglad i gutten vi har. Ville ikke ha bytta han bort for alt i verden ;)
SÅ denne gangen så SKAL jeg vite ;) selv om mannen mener vi ikke skal vite. :p Denne gangen bestemmer MOR, for han fikk bestemme forrige gang ;) :D
Blir så spennende å se hvem som gjemmer seg i magen. Jeg fikk sjokk på oul min i går. Var SÅÅÅ sikker på gutt.. type 99,9%. Da ho sa frøken, fikk jeg bakoversveis :D Men ble sååå fornøyd. Gleder meg til å kjøpe ROSA

Blir så spennende å se hvem som gjemmer seg i magen. Jeg fikk sjokk på oul min i går. Var SÅÅÅ sikker på gutt.. type 99,9%. Da ho sa frøken, fikk jeg bakoversveis :D Men ble sååå fornøyd. Gleder meg til å kjøpe ROSA
Hadde jentefølelse for inntil noen uker siden, nå har jeg guttefølelse. Så har funnet ut at min intuisjon ikke er til å stole på :P haha....
Blir det jente, så vet jeg svigerfamilien kommer til å hoppe i taket i allefall. De har bare gutter på den siden etter yngste søsteren til mannen min ble født for 35 år siden.
Vi hadde stolte oldeforldre (mormor og morfaren min) da guttungen ble født. Det var første gutten i den slekta siden morfar ble født ;)

Jeg skal få med meg mannen på kino snart! Det er lenge siden :) Hvilken film så dere?

Er ikke noe som skjer så alt for ofte her heller ;) .. Vi så "burning", er litt bilgal begge to ;)

❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Er ikke noe som skjer så alt for ofte her heller ;) .. Vi så "burning", er litt bilgal begge to ;)

❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~
Var den bra :)?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var den bra :)?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vell, som ganske bilintrisert, så var det en del ting som trakk ned fordi det er usannsynlig eller extremt overdrevent ;) men for et øye der bil kun er et framlomstmiddel fra a til b vil jeg tro det er en god film ;) ..

❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Vi skal se den til fredag GLEDER MEG

Termin 07 januar❤️❤️med tvillinger

Noen som vet om det er laget facebook gruppe for oss januar 2015?:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Skal på OUL imorgen (fredag) og kjenner jeg gruer meg skikkelig :( får rett og slett ikke sove,for har plutselig fått en innbilning om at alt er galt med den lille.. :( hvorfor vet jeg ikke.. Men kan vel ikke annet enn å krysse fingrene og håpe på det beste :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er slitsomt..klagde til min mor om dette..hun sa at da hun skulle ha meg gikk hun på do hver 2 gang hun kjente tissetreng :D kunne ikke gå på do hele tiden...! Har hund og er hjemme uten mannen i 4 uker..og når jeg går tur så føler jeg at jeg må så VELDIG på do..selv om det bare kommer en skvett..!
Kanskje du har fått uvi. Jeg hadde ingen andre symptomer enn at jeg måtte enda oftere på do og at det bare kom en skvett. Hvis det er lenge til neste kontroll, kan du levere en urinprøve hos jordmor eller på legekontoret uten at du har time. Gravide skal ikke gå rundt med uvi.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Skal på OUL imorgen (fredag) og kjenner jeg gruer meg skikkelig :( får rett og slett ikke sove,for har plutselig fått en innbilning om at alt er galt med den lille.. :( hvorfor vet jeg ikke.. Men kan vel ikke annet enn å krysse fingrene og håpe på det beste :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det går nok bra! Lykke til :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp